חיצונית היא כמעט וזהה לזו האמריקאית, את ההבדל, תרגישו בנסיעה עם מנועים ומתלים אירופאים.
למעט פגוש אחורי ופנסים ראשיים שונים במקצת, אין שוני חיצוני של ממש בין הגרסה האירופאית לזו האמריקאית של הג'טה החדשה. השוני העיקרי נמצא ברשימת המנועים ובמתלים מתקדמים יותר. בעוד הגרסה האמריקאית מסתפקת במוטות פיתול מאחור, הגרסה האירופאית משתדרגת במתלה רב חיבורי כמו זה המצוי בגולף.
על רשימת המנועים המלאה והביצועים של ג'טה 2011 תוכלו לקראו כאן. בתחום מנועי הבנזין ישרתו מנועי TSI החל מ-1.2 ליטר עד 2.0 ליטר בהספקים הנעים בין 105 כ"ס ל-200 כ"ס. ובתחום מנועי הדיזל, מנועי 1.6 TDI עד 2.0 TDI בהספקים בין 105 כ"ס עד 170 כ"ס.
עוד בגרסה האירופאית, ההגוי מבוסס מערכת אלקטרו-מכנית. בפעם הראשונה אולי כן נזכה לדגם מהסדרה החסכונית של פולקסווגן Bluemotion. פולקסווגן תציג גרסת Bluemotion גם עם מנוע בנזין בנפח 1.2 ליטר TSI הכוללת מערכת עצור/סע ומערכת טעינה רגנרטיבית בעת בלימה. צריכת הדלק המשולבת של דגם זה עומדת על 18.8 ק"מ לליטר.
מחירה של הג'טה 2011 לא צפוי להשתנות לעומת הדגם המוחלף. תחילת השיווק בישראל, לקראת אמצע 2011.