DS, מותג הפרימיום של קבוצת סטלנטיס, מציג את הקרוסאובר DS7 החדש לאחר שזה זכה למתיחת פנים מקיפה. אם שמתם לב, לא הוספנו לשם הדגם את המילה קרוסבק שכן הדגם כבר לא נקרא DS7 קרוסבק אלא פשוט DS7.
DS7 החדש אמנם לא השתנה מהמוכר לנו מהדגם היוצא, אך הוא זכה לנגיעות עיצוב המעניקות לו מראה מודרני ומתוחכם יותר. כך זה עם הפגוש הקדמי, הגריל הקדמי, תאורת היום החדשה בסגנון של מפל מים וגם הפנסים הראשיים שזכו לתאורה אדפטיבית מתקדמת חדשה - PIXEL LED VISION 3.0. לצד זה נמצא בנוסף גם עיצוב מעודכן לפנסים האחוריים, עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים ומבחר גדול יותר של צבעים חיצוניים.
עם מתיחת הפנים, DS7 זוכה ליחידת הנעה היברידית פלאג-אין חדשה E-TENSE 4x4 360, מדובר באותה יחידת הנעה שהוצגה עם דגם הביצועים פיג'ו 508 PSE. מערכת ההנעה זהה למערכת של דגם ה-300 כ"ס, אך באמצעות תוכנת ניהול שונה למערכת ההנעה המערכת מייצרת הספק מרבי כולל של 360 כ"ס ומומנט מרבי של 53 ק"ג, שנותר ללא שינוי. המערכת משלבת מנוע בנזין 1.6 ליטר טורבו 200 כ"ס ו-30.6 קג"מ ושני מנועים חשמליים, קדמי קדמי עם 110 כ"ס ו-32.6 קג"מ ואחורי עם 113 כ"ס ו-11.8 קג"מ. יחידת ההנעה הקדמית מעבירה את הכוח אל הגלגלים הקדמיים דרך תיבת 8 הילוכים אוטומטית (e-ATN8). כל זה מאפשר לדגם להשיג נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 5.6 שניות לעומת 5.9 שניות בדגם ה-300 כ"ס.
את סוללת ה- 13.2kWh של הדגם היוצא מחליפה סוללה חדשה בקיבלות של 14.2kWh שלפי DS, מאפשרת לדגם נסיעה חשמלית מלאה לטווח משולב של 65 ק"מ או 81 ק"מ בנסיעה עירונית. מטען פנימי בהספק של 7.4kW מאפשר טעינה מלאה של הסוללה בשעתיים. דגם E-TENSE 4x4 360 זכה בנוסף גם לכיול ספורטיבי יותר למתלים הכולל הנמכת מרכב של 15 מ"מ, מפסק סרנים רחב יותר מלפנים ומאחור ולמערכת בלימה משודרגת עם צלחות בלימה קדמיות בקוטר של 380 מ"מ. דגם זה נשען על חישוקי "21 בעיצוב BROOKLYN ייחודי.
לצד מערכת ההנעה החדשה הדגם ממשיך עם שני דגמי הפלאג-אין המוכרים, E-TENSE 225 עם הספק כולל של 225 כ"ס והנעה קדמית או דגם E-TENSE 4x4 300 עם הספק כולל של 300 כ"ס והנעה כפולה המושגת באמצעות התוספת של מנוע חשמלי אחורי. כמובן שגם דגמים אלו מצוידים בסוללה החדשה.
לצד שלושה דגמי הפלאג-אין נמצא בנוסף שלושה דגמי בנזין ודגם דיזל אחד: בנזין עם מנוע 1.2 ליטר טורבו 130 כ"ס או 1.6 טורבו בהספקים של 180 כ"ס ו-225 כ"ס ומנוע 1.5 ליטר טורבו דיזל בהספק של 130 כ"ס.
תא הנוסעים של ה- DS7 המחודש שומר על המוכר לנו, אך כל חומרי הגימור והאריגים העוטפים את תא הנוסעים זכו לשדרוג מקיף עם נגיעות עיצוב המעניקות לתא הנוסעים מראה יוקרתי וייחודי. כמו בדגם היוצא גם הפעם הרוכשים יוכלו לבחור מבין מספר סגנונות כאשר כל סגנון מתאפיין בסכמת צבעים וחומרים שונה היוצרת אווירה שונה בתא הנוסעים. סגנון העיצוב הנבחר משפיע גם על העיצוב החיצוני עם חישוקים תואמים ועוד.
בצד הטכנולוגי נמצא מערכת מולטימדיה חדשה, DS Iris, עם ממשק גרפי חדש לחלוטין, מסך מגע "12, חיבור קבוע לרשת האינטרנט המאפשר גם שימוש האפליקציה לשליטה מרחוק, תפעול קולי, זיהוי מחוות ידיים ועוד. המערכת החדשה בנוייה בצורה על אריחים כך שאין צורך לדפדף בין מסכים בכדי לבצע את הפעולות השכיחות כמו שימוש בניווט, שמע ועוד - זו מערכת שפגשנו לראשונה ב- DS4 החדשה. לצד זה נמצא אבזור ייחודי כמו בולמים אדפטיביים הנשלטים באמצעות מצלמה קדמית שסורקת את פני הכביש לפני הרכב, מערכת לראיית לילה (אינפרא אדום) וכמובן שנמצא גם אבזור בטיחות מתקדמות ברמה אוטונומית 2, כאשר מערכת בקרת ערנות הנהג מתבססת כעת על שתי מצלמות, אחת מחוץ לרכב הבוחנת את התנועה של הרכב ביחס לסביבה ואחת נוספת בתא הנוסעים המנטרת את המבט והעפעפיים בכדי לבחון את מצב הערנות ותשומת הלב של הנהג.