ב.מ.וו מרעענת את דגמי 2023 של הרודסטר ב.מ.וו Z4 במתיחת פנים, קלה למדי יחסית. בין השינויים נמצא עיצוב מעודכן לחזית הדגם, צבעים חדשים, חבילת M SPORT כסטנדרט ועוד מספר עדכונים ושדרוגים קלים.
בצד הויזואלי דגמי 2023 של ב.מ.וו Z4 מציגים שבכה חדשה לגריל הקדמי, עיצוב חדש לכונסי האוויר בצידי הפגוש הקדמי וזהו בעצם, זה כל השינוי. מכיוון שכעת כל דגמי Z4 מצוידים כסטנדרט בחבילת M SPORT, זה אומר שלכל הדגמים פגוש קדמי בעיצוב זהה וספורטיבי יותר כמו בדגם Z4 M40i הבכיר. הדגם ממשיך כמובן עם גג אריג רך אותו ניתן לפתוח/לסגור בלחיצת כפתור בזמן של 10 שניות וניתן לעשות זאת גם בנסיעה, עד למהירות נסיעה של 50 קמ"ש.
לצד זה נוכל למצוא עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים וכן שלושה צבעים חדשים למרכב שנוספו להיצע, כולל סגול Thundernight שהוצג לראשונה עם סדרה 2 החדשה, כחול עמוק Portimao Blue וגוון אפור בטון Skyscraper Grey שהוצג עם דגמי M3/M4 החדשים. חבילת ההשחרה M SHADOW כוללת כעת אפשרות להשחרה פנימית של הפנסים הראשיים, כאופציה עם פנסי LED אדפטיביים.
בתחום ההנעה אין כל שינוי: דגם Z4 20i ממשיך עם מנוע 2.0 ליטר טורבו 197 כ"ס ו-32.6 קג"מ, מספיק לנתון 0-100 קמ"ש של 6.6 שניות, דגם Z4 30i ממשיך עם מנוע 2.0 ליטר טורבו 258 כ"ס ו-40.8 קג"מ, מספיק לנתון 0-100 קמ"ש של 5.4 שניות ודגם Z4 M40i הבכיר ממשיך עם מנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים טורבו 340 כ"ס ו-50.1 קג"מ המאפשר לדגם להשיג נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.5 שניות. היה ניתן לצפות שדגם M40i יעשה שימוש במנוע B58 העדכני של ב.מ.וו המייצר בדגם M240i החדש הספק מרבי של 374 כ"ס. כל המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטומטית כאשר את דגם Z4 20i עדיין ניתן לקבל גם עם תיבת 6 הילוכים ידנית.
תא הנוסעים של ה- Z4 נותר ללא כל שינוי ובניגוד לכל שאר דגמי ב.מ.וו העדכניים שזכו למערכת iDrive8 עם המסך הפנורמי הענק, הוא ממשיך עם מערכת iDrive7. צריך לזכור כמובן ש-ב.מ.וו Z4 מהווה את הבסיס לטויוטה סופרה ושני הדגמים יוצאים מאותו פס ייצור מגנה שטייר באוסטריה המייצרת עבור ב.מ.וו וטויוטה את שני הדגמים, זו כנראה הסיבה שהשינויים בדגם מינוריים יחסית.