כשלוש וחצי שנים לאחר שהציגה לראשונה את ה-C3 איירקרוס, הדגם שהחליף בסיטרואן את ה- C3 פיקאסו, סיטרואן חושפת את דגמי 2021 המחודשים של הדגם אשר זכו למתיחת פנים מקיפה.
כדגם המתחרה בסגמנט הקרוסאוברים העירוניים (B-SUV) סיטרואן העניקה לדגם המחודש עיצוב חדש, מוחצן ואגרסיבי מאוד לחזית הדגם, זאת לעומת הפנים החביבות למראה של הדגם היוצא. השינוי הזה גם יוצר בידול ברור יותר מה- C3 המחודשת. משאר הזוויות העיצוב לא השתנה כלל, למעט עדכון קל פנסים מאחור, עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים ובמקום הדפסה של פסים צבעוניים על החלון האחורי ביותר יש כעת הדפסה של מסגרת.
השינויים בתא הנוסעים מתרכזים בשימושיות, נוחות וטכנולוגיה. סיטרואן התקינה מערכת מולטימדיה "9 חדשה ומתקדמת יותר עם אפשרות להרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי. הקונסולה בין המושבים עוצבה מחדש, כולל עיצוב חדש וצר יותר לבלם היד, כך שכעת יש מקום למחזיקי כוסות בין המושבים וכן תא אחסון נוסף המשותף עם הנוסעים מאחור. בצד הנוחות, את סיטרואן C3 איירקרוס תוכלו לקבל מעתה גם עם מושבי הנוחות של סיטרואן (Advanced Comfort seats) שהוצגו לראשונה עם ה- C4 קקטוס. המושבים עושים שימוש במספר ספוגים מתקדמים כולל תוספת של 15 מ"מ לעובי הספוגים ואלו מספקים נוחות משובחת גם בנסיעות ארוכות.
רכשי הדגם יוכלו לבחור מבין 70 קומבינציות שונות לשילובי הצבעים החיצוניים, כולל 7 צבעים שונים למרכב ושני צבעים שונים, שחור או לבן, לגג. את תא הנוסעים ניתן לקבל בארבעה סגנונות עיצוב שונים כאשר לכל סגנון שילובי צבעים שונים יחד עם חומרי גימור וריפוד שונים. כמו בדגם היוצא, את המושב האחורי, המוחלק לשני חלקים, ניתן להזיז על מסילה באורך של 150 מ"מ, זו מאפשרת להגדיל את נפח המטען מנפח של 410 ליטר לכדי נפח ענק יחסית של 520 ליטר, כל זה ברכב באורך של 4.16 מטר בלבד.
היצע המנועים בדגם נותר ללא שינוי, מנוע 1.2 ליטר טורבו בהספקים של 110 או 130 כ"ס בשידוך לתיבת 6 הילוכים ידנית או אוטומטית ומנוע 1.5 ליטר טורבו דיזל בהספקים של 110 או 120 כ"ס, גם כאן בשידוך לתבית 6 הילוכים ידנית או אוטומטית. כאופציה ניתן להוסיף את מערכת Grip Control המשנה את אופי פעולת מערכת בקרת המשיכה בכדי לשפר את האחיזה של הגלגלים המניעים על משטחים שונים, כגון שבילי כורכר או שבילים בוציים.