במקביל לחשיפת דגמי 2021 המחודשים של האיביזה, סיאט חושפת את דגמי 2021 המחודשים של הארונה שזכו גם הם למתיחת פנים, אך בעוד שהאיביזה זכתה לעדכון חיצוני סמלי בלבד, הארונה זכתה לעדכון מקיף יותר לעיצוב החיצוני.
אם נתחיל מהתוצאה הסופית, אז סיאט הצליחה להעניק לארונה החדשה מראה מודרני ובעל נוכחות כך שעבור הדגם מדובר בעדכון מוצלח למדי. אז מה שהתנה? הרבה מאוד. יש עיצובים חדשים לחלוטין לפגושים הקדמיים המעניקים לדגם מראה "קשוח" יותר של קרוסאובר כאשר לכל רמת גימור עיצוב שונה במעט, במיוחד ברמות הגימור הבכירות יותר Xperience או ברמת הגימור הספורטיבית FR. יש גם גרל חדש, גדול ובולט יותר, עם שבכה חדש ויש גם פנסי ערפל חדשים.
כמו במקרה של האיביזה, כל רמות הגימור מצוידות כעת בתאורת LED כסטנדרט ונמצא גם עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים, כיתוב ARONA בפונט כתב יד על דלת תא המטען וצבעים חדשים למרכב.
כמו באיביזה אנחנו פוגשים עיצוב חדש לחלוטין לחלקו העליון של הדשבורד המעוצב בהשראת תא הנוסעים של האלון החדשה. חלקו העליון של הדשבורד מיוצר כעת מחומרים רכבים במקום קשיחים ולפתיחי המיזוג החדשים מסגרת עם תאורת אווירה. במרכז הדשבורד נמצא את מערכת המולטימדיה החדשה של סיאט עם מסכי מגע בגדלים של "8.25 או "9.2 ויש גם חיבור אלחוטי לאפל קאר-פליי (לאנדרואיד אוטו עדיין נדרש כבל) וחיבור קבוע לרשת האינטרנט לעדכוני OTA למערכת.
בנוסף נמצא חומרי גימור חדשים ומשודרגים, אופציות חדשות לריפודי המושבים ושילובי הצבעים בתא הנוסעים, את גלגל ההגה החדש של סיאט ואופציה ללוח מחוונים דיגיטלי "10.25 עם הגרפיקה החדשה של סיאט.
מפרט הבטיחו זכה להשתדרג במערכת הנהיגה הסמי-אוטונומית Travel Assist (בקרת שיוט אדפטיבית מורחבת) השולטת על ההיגוי, בלימה והתאוצה בכל טווח המהירויות של הדגם. נמצא גם ניטור שטח מת, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ודו גלגלי, אור גבוה אוטומטי וגם מערכת חניה אוטומטית Park Assist.
היצע המנועים נותר ללא שינוי: 1.0TSI עם 95 כ"ס או 110 כ"ס ומנוע 1.5TSI עם 150 כ"ס, את שני המנועים החזקים יותר ניתן לקבל עם תיבת 7 הילוכים DSG. בשוק האירופי יש גם גרסת הנעה בגז למנוע ה-1.0TSI, גרסה שלא רלוונטית לשוק המקומי שלנו.