מרצדס מציגה לראשונה את ה- C63 AMG לאחר מתיחת הפנים למשפחת ה-C קלאס. מה שעושה טוב לאחת לא בהכרח טוב לאחרת.
מרצדס חושפת את גרסאות AMG ל-C קלאס לאחר מתיחת הפנים. C63 AMG מוצעת הן בתצורת סדאן והן בתצורת סטיישן (estate ). מרצדס חשפה את מתיחת הפנים ל- C קלאס לפני כשבועיים. חיצונית, מתיחת הפנים עידנה וריככה את המראה של ה- C קלאס וזה עשה לה רק טוב, אך עבור ה- C63 AMG זה לא ממש עובד, בעיקר כי ה-C63 AMG היא יותר מכונית שרירים מאשר מתחרה של ממש ל-M3.
בעוד ה- C63 לפני מתיחת הפנים הייתה בעלת מראה כוחני, גברי ושרירי התואם בדיוק את אופיים של דגמי AMG, עם המראה החדש זה לא מוצלח. יש את כל המאפיינים הנדרשים להבדלת ה-C63 מהגרסאות הרגילות, אך התוצאה הסופית "רכה" מידי. מה שלא התרכך, היא יחידת ההנעה שאמנם נותרה כשהייתה, אך מי צריך יותר מ-457 כ"ס המופקים ממנוע 6.3 ליטר V8 אטמוספרי.
לרשות הנהג מומנט של 61.1 קג"מ המועבר לתיבת 7 הילוכים MCT חדשה. השימוש בתיבה חדשה מאפשר להקטין את צריכת הדלק שירדה בכ-10% ועומדת על 8.2 ק"מ לליטר לסדאן ו-8.1 ק"מ לליטר לסטיישן. אין שיפור בזמני התאוצה עם 4.5 שניות 0-100 קמ"ש לסדאן ו-4.6 שניות לסטיישן.
למי שבכל זאת חסרים כמה סוסים באורווה שמתחת למכסה המנוע, מוצעת חבילת הספורט המעלה את הספק המנוע ל-487 כ"ס מה שמאפשר לקצץ עשירית שנייה בזמן התאוצה ל-4.4 שניות. מהנדסי AMG, כיילו מחדש גם את המתלים לשיפור התנהגות הכביש.