6 דקות ו-43 שניות, או ליתר דיוק 6:43.616, זה הזמן שנדרש למרצדס AMG GT Black Series להקיף את מסלול הנורבורגרינג, זמן שהוא שיא הקפה חדש של המסלול, שיא בו החזיקה עד לאחרונה למבורגיני באמצעות האוונטדור SVJ שהשיגה זמן הקפה של 6:44.97.
המכונית עלתה על המסלול ללא כל שינוי אותו לא יוכלו רוכשי הדגם המעטים לבצע בעצמם, זה כולל הנמכת הקוילאוברים ב-"0.2 מלפנים ו-"0.1 מאחור לעומת התצורה הסטנדרטית, הגדלת זווית שפיעה (Camber) השלילית ל- 3.8 מעלות מלפנים ו-3.0 מעלות מאחור, הצבת מפצל הזריה הקדמי במצב מסלול והצבת הכנף האחורי במנח האמצעי שלה. גם הצמיגים היו סטנדרטיים, עד כמה שאפשר לקרוא לצמיגי מישלין Pilot Sport Cup 2 R MO הסמי-סליקס סטנדרטיים. מאחורי ההגה והנהג שקבע את שיא המסלול החדשה ישב נהג מרוצי ה-GT3 הגרמני מארו אנגל (Maro Engel).
מרצדס AMG GT הסדרה השחורה היא הגרסה החזקה והקיצונית ביותר, החוקית לכביש, של מכונית הספורט קופה של מרצדס שנולדה כמתחרה של מרצדס לפורשה 911. בחזית הדגם נמצא גרסה משופרת, מאוד, של מנוע ה-4.0 ליטר V8 טווין-טורבו של מרצדס AMG, מנוע המשרת כיום את כל דגמי הביצועים הבכירים של מרצדס. בסדרה השחורה המנוע הזה מייצר הספק מרבי של 730 כ"ס ומומנט מרבי של 81.5 קג"מ המתקבל בטווח רחב במיוחד של 2,000 עד 6,000 סל"ד. ביצועים? 0-100 קמ"ש ב-3.2 שניות, 0-100 קמ"ש ב-9.0 שניות ומהירות מרבית של 350 קמ"ש.
זה כמובן רק על קצה המזלג שכן הסדרה השחורה היא הדבר הכי קרוב למכונית מסלול חוקית לכביש מבית מרצדס, הדגם עושה שימוש כמעט בכל מה שחטיבת המרוצים של מרצדס פיתחה עבור מכונית המרוץ AMG GT3 ו-GT4, חלק מזה כולל את העיצוב החיצוני והכנף הענקית מאחור המאפשרים לדגם להשיג כוח הצמדה של 400 ק"ג במהירות של 250 קמ"ש.