עיקר החידושים: מנועים קטנים יותר כמו שאר דגמי AMG ותיבת הילוכים כפולת מצמדים.

מרצדס S63 AMG

מרצדס חשפה בשבוע שעבר את גרסת AMG לקופה של S קלאס, CL63 ו- CL65. עכשיו מרצדס חושפת את S63 AMG לשנת 2011. מרצדס כבר שדרגה את ה- S63 בדגם 2010, הסיבה להשקת דגם 2011 היא כמובן החלפת מנוע ה- 6.2 ליטר V8 במנוע ה- 5.5 ליטר V8 כפול המגדשים, כחלק מתהליך הורדת הנפח בכל דגמי מרצדס ודגמי AMG.

 

המנוע הוא אותו מנוע שהוצג ב-CL63 בהספק של 571 כ"ס ומומנט של 91.7 קג"מ. זה מספיק להאיץ את האוליגרך הממהר ב-4.5 שניות ל-100 קמ"ש. חידוש נוסף, היא תיבת ההילוכים. במקום תיבה אוטומטית רגילה, מקבלת ה-S63 את תיבת 7 ההילוכים כפולת המצמדים (MCT) הנמצאת גם ב- SL63. התיבה בעלת 4 מצבי בחירה: נוחות, ספורט, ספורט פלוס וידני. היא מאפשרת העברת הילוכים ב-100 אלפיות השנייה (DSG לשם ההשוואה זקוקה רק ל-8 אלפיות השנייה!, אך המומנט הזה יטחן אותה לגרגרי מתכת). מה שמיוחד בתיבה זו האפשרות של התיבה להוריד 3 הילוכים בבת אחת באותה מהירות של העברת הילוך יחיד.

 

 

המנוע החדש, יחד עם תיבת ההילוכים ומערכת עצור/סע, שיפרו את צריכת הדלק בכ-25%. מ- 6.7 ק"מ/ליטר ל- 9.52 ק"מ/ליטר. דגם ה- S65 נשאר אותה הדבר כמו דגם 2010 עם מנוע 6.0 ליטר V12 והספק של 612 כ"ס.

 

 

תגיות: מרצדס
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.