הויטו (Vito) החדש יוצע עם מגוון רחב של מנועי דיזל ולראשונה בסגמנט עם אופציה לשלוש תצורות הנעה: קדמית, אחורית או כפולה.
מרצדס חשפה היום (ג') לראשונה את הויטו 2014 החדש, הוואן המסחרי הבינוני של החברה המהווה את הגרסה המסחרית למיניוואן היוקרתי V קלאס ויאנו החדש שנחשף מוקדם יותר השנה. הויטו החדש הוא דור שלישי לדגם המשרת במרצדס מאז 1996.
מרצדס ויטו החדש יוצע במגוון תצורות כולל שני בסיסי גלגלים (קצר וארוך), וואן סגור ועד לגרסת 8 נוסעים וכן בשלוש תצורות הנעה: אחורית או כפולה כבעבר ולראשונה, גם בגרסת הנעה קדמית. תוספת ההנעה הקשמית תאפשר למרצדס להציע את הויטו במחיר תחרותי מבעבר ובכך להתחרות גם ברכבים כגון רנו טראפיק החדש שהוצג לאחרונה או סיטרואן ג'אמפי.
מרצדס מציידת את הויטו החדש בשני מנועי טורבו דיזל. 1.6 ליטר שיוצע בגרסת ההנעה הקדמית בלבד בשני הספקים של 88 כ"ס ו-114 כ"ס. גרסאות ההנעה הכפולה או האחורית יוצעו עם מנוע 2.1 ליטר בשלושה הספקים של 136 כ"ס, 163 כ"ס ו-190 כ"ס. לפי מרצדס הדגם חסכוני יותר בכ-20% בממוצע לעומת הדגם היוצא והגרסה החסכונית ביותר 116CDI BlueEfficiency מציעה צריכת דלק של 17.54 ק"מ לליטר. הגרסאות החזקות יותר של הדגם ישודכו כאופציה לתיבת 7 הילוכים אוטו' 7G TRONIC.
מרצדס הגדילה את מרווח הטיפולים ברכב – 40,000 ק"מ או כל שנתיים. מרצדס לא חושפת את המידות של הויטו החדש אך מציינת שכושר ההעמסה של הדגם גדל ב-120 ק"ג.
הויטו החדש מוצע עם מגוון רחב של מערכות בטיחות, כסטנדרט או כאופציה, כגון בקרת לחץ אוויר בצמיגים, התרעה על עייפות הנהג, בקרת יציבות עם פיצוי על רוחות צד, מערכת התרעה על עצמים באזורים מתים ומערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה ועוד. כאופציה ניתן להוסיף תאורת לד ראשית ( ILS LED ) וכן מערכת חניה אוטו'. גרסת הנוסעים (ויטו טורר) מצוידת ב-8 כריות אוויר כולל כרית וילון לכל אורך הרכב.
החל מחודש אוקטובר הקרוב, מרצדס תחל בשיווקו של הויטו החדש בגרמניה כאשר דגם הבסיס 109CDI עם הנעה קדמית יוצע במחיר של 18 אלף אירו, זול מהדגם היוצא.