כשלוש שנים לאחר שהציגה את הדור השני של ה- CX-5 ולאחר העדכון המשמעותי לדגמי 2019, מאזדה מאזדה מעניקה לקרוסאובר הקומפקטי שלה עוד מקצה שדרוגים קטן הכולל תא נוסעים מעודכן וטכנולוגי יותר, בידוד רעשים משופר, מולטימדיה חדשה, עדכון למערכות הבטיחות ועוד.
אם אתם מתקשים למצוא הבדלים חיצוניים לעומת הדגם הנוכחי אתם לא לבד, שכן למעט עיצוב חדש לסמלי מאזדה מלפנים ומאחור מאזדה לא ביצעה כל של שינוי בעיצוב הדגם. מבחר הצבעים עודכן וכעת תוכלו לבחור מבין 10 צבעים שונים למרכב, כולל צבע אפור מטאלי חדש. יש לציין כי את העדכון הזה מאזדה כבר הציגה עבור השוק האמריקאי ומגפת הקורונה עכבה את העדכון עבור השוק האירופי.
כניסה לתא הנוסעים המעודכן תגלה שלא הרבה השתנה ויזואלית אך נוכל למצוא לוח מחוונים חדש עם מסך גדול במרכזו, מסך "8 במקום "7 למערכת המולטימדיה ואופציות חדשות לריפודי המושבים ולגימור בתא הנוסעים.
אווירת הפרימיום שמאזדה מנסה להשיג שודרגה גם באמצעות תוספת של תאורת אווירה מסוג LED במקומות שונים בתא הנוסעים ואפילו מפתח הרכב זכה לעיצוב חדש ויוקרתי יותר. בנוסף לכך מאזדה מדווחת על מגוון שדרוגים שהיא ביצעה בכדי להפחית את רעשי הכביש והרוח וכן בכדי להפחית רעידות החודרות אל חלל תא הנוסעים.
בתחום ההנעה אין חדשות של ממש כך שהדגם ממשיך עם המנועים המוכרים: 2.0 ליטר 165 כ"ס, 2.5 ליטר 194 כ"ס או 2.2 טורבו דיזל בהספקים של 150 או 184 כ"ס. המנועים משודכים לתיבת 6 הילוכים אוטו', שקיבלה מנופי העברת הילוכים חדשים מגלגל ההגה, והלקוחות יכולים לבחור מבין הנעה קדמית או כפולה, למעט דגם הדיזל הבכיר המצויד בהנעה כפולה כסטנדרט. דגמי ההנעה הכפולה שודרגו עם מצב שטח הבולם סחרור של גלגל עם אחיזה נמוכה וכולל בנוסף מערכת סיוע לזינוק בעליה (לשטח).
מערכת הבלימה האוטונומית בדגם שודרגה כך שהיא כוללת זיהוי הולכי רגל גם בשעות החשיכה (10-80 קמ"ש) ובכדי לשפר את הנראות חיישן התאורה ידליק את האורות הראשיים כחצי שעה לפני השקיעה.