2024 יונדאי איוניק 5N
יונדאי איוניק 5N.
2024 יונדאי איוניק 5N
יונדאי איוניק 5N.

יונדאי משיקה בשוק הבית הקוריאני את דגמי 2025 של דגם הביצועים החשמלי איוניק 5N אשר זכו למקצה שדרוגים קל שעיקרו, למיטב הבנתינו, הוא עדכון תוכנה בלבד כך שסביר להניח כי מדובר בעדכון שיהיה זמין גם למי שכבר רכש את הדגם. 

 

פרסומת יונדאי וניו

אז מה השתנה? 

N Drift Optimizer - במקום מצב אחד בלבד לסיוע בשמירה על מצב היגוי יתר (דריפט) בו מערכת בקרת היציבות כבויה לחלוטין ואת כל העבודה עושה מערכת בקרת המומנט בלבד, דבר שמחייב מהנהג רמה מסוימת של יכולות, כעת לנהג אפשרות בחירה מבין 10 דרגות שונות בהן בקרת היציבות עדיין פעילה כדי למנוע הגעה למצב של סחרור וכך כל נהג יכול לבחור את מידת ההתערבות של המערכת בהתאם ליכולות שלו, נהגים מנוסים יותר עדיין יכולים לבטל לחלוטין את בקרת היציבות במצב דריפט. 

 

2024 יונדאי איוניק 5N
יונדאי איוניק 5N.

N e-Shift - המערכת המדמה העברות הילוכים זכתה לשני מצבים חדשים. כאשר הנהג לוחץ על הורדת הילוך (במצב מסלול) כאשר הסל"ד לא נמצא בתחום המאפשר הורדה, המערכת תזכור את הלחיצה ותוריד הילוך אוטומטית כאשר זה יתאפשר. מכיוון שבמצב נהיגה ידני מערכת הרגנרציה לא ממש פעילה, ניתן כעת להשתמש בהילוכים לטובת בקרת ירידה במדרון בדומה לבלימת מנוע ברכבי בעירה פנימית. בנוסף לכך מצב N e-Shift זמין כעת גם במצב נהיגה Eco החסכוני. 

 

עדכונים נוספים להם זכתה האיוניק 5N הם הפעלת מדמה הסאונד בכל שימוש בבקרת יציאה מהמקום, נעילת דלתות אוטומטית עם ההתרחקות מהרכב, V2L פנימי בתא הנוסעים, ויברציה בגלגל ההגה בעת התראה של מערכת הבטיחות ותאורה ראשית אדפטיבית. 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.