הקאמרו ZL1 החדשה מצוידת במנוע V8 עם 640 כ"ס, חזית מאיימת ותיבת 10 הילוכים אוטו' כאופציה.
הקאמרו החדשה נחתה לאחרונה בישראל בגרסה אחת בלבד עם מנוע V6 בהספק של 335 כ"ס, בשוק האמריקאי לעומת זאת ניתן לקבל את הדגם בשלל גרסאות והספקים, כעת מצטרפת להציע גרסת על חדשה של הקמארו – ZL1 – המצוידת במנוע ה- V8 של הקורבטZ06.
מנוע ה-V8 בנפח של 6.2 ליטר נעזר במגדש-על בכדי לייצר הספק מרבי של 640 כ"ס ומומנט מרבי של 88.5 קג"מ, מדובר בתוספת של 60 כ"ס לעומת הקאמרו ZL1 היוצאת, זאת בנוסף לדיאטה של 91 ק"ג שעברה ה-ZL1 החדשה.
שברולט עדיין לא חושפת את נתוני הביצועים של הדגם, אך בהחלט שניתן לצפות לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של כ-3.6-3.8 שניות, בדגם האוטומטי. אם כבר הזכרנו את התיבה האוטו', הקאמרו ZL1 היא המכונית הראשונה בג'נרל מוטורס לקבל את תיבת ה-10 הילוכים אוטו' החדשה של החברה, שפותחה במשותף עם פורד. תיבת 6 הילוכים ידנית עם גז ביניים אוטו' מוצעת בדגם כסטנדרט.
הקאמרו ZL1 מצוידת במערכת בולמים אדפטיבית (Magnetic Ride) עדכנית, מערכת בקרת יציבות בכיול שהותאם לדגם, דיפרנציאל מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית, מערכת בקרת יציאה מהמקום ובורר מצבי נהיגה השולט על הכל. ה- ZL1 נשענת על חישוקי "20 עם צמיגי GOODYEAR EAGLE F1 SUPERCAR במידות של 285/30ZR20 מלפנים ו-305/30ZR20 מאחור. מערכת בלימה של ברמבו אחראית על עוצמת הבלימה.
מעבר לחזית המאיימת מהסוג שמפנה נתיבים, הדגם כולל תוספות אווירודינמיות רבות שהם תוצאה של "מעל ל-100 שעות עבודה במנהרת רוח לטובת שיפור כוח ההצמדה במהירויות גבוהות וקירור המנוע בנהיגת מסלול".