מיצובישי פורסת את התוכנית האסטרטגית שלה לשנים 2020 עד 2022 כחלק מארגון מחדש של החברה תחת הכנפיים של הברית רנו-ניסאן. הכותרת של התוכנית היא "קטנה אך יפה" ובמילים קצת ברורות יותר התוכנית הזו כוללת צמצום דגמים, התמקדות בדגמי SUV והתכנסות לשווקים החזקים של המותג, מדינות דרום אסיה, כמנוע הצמיחה העיקרי של המותג.
את הדגמים שמיצובישי תפתח עבור מדינות דרום אסיה היא תשווק גם בדרום אמריקה, המזרח התיכון ואפריקה בכדי לשפר את הרווחיות. במקרה של השוק האירופי, מיצובישי תקפיא שיווק של דגמים חדשים בשוק זה וזו גם הסיבה שכלמוביל, יבואנית מיצובישי בישראל, הודיעה לאחרונה כי דגמי מיצובישי החל משנת 2021 ישווקו בישראל תחת תקינה אמריקאית, שוק בו מיצובישי מתכננת להמשיך לשווק דגמים חדשים.
השלב הראשון של התוכנית האסטרטגית (2020-2022) כולל השקה של מספר דגמים חדשים, כבר לקראת סוף השנה יוצג האקליפס קרוס המחודש שלראשונה, ישווק גם בגרסה היברידית פלאג-אין PHEV. בתחילת 2021 מיצובישי תציג את האאוטלנדר החדש אך גרסת הפלאג-אין של הדגם, האאוטלנדר PHEV, תוצג רק בשנת 2022.
בתקופה זו מיצובישי תציג במקביל מכונית חשמלית ייעודית לשוק הסיני בשיתוף עם GAC וכן מכונית קאי חשמלית לשוק היפני, בשיתוף עם ניסאן.
השלב השני של התוכנית כולל הצגת דגמים המיועדים בעיקר עבור דרום אסיה החל משנת 2022. רשימת הדגמים האלו כוללת את הטרייטון החדש שיוצג בשנת 2022 ובשנת 2023 מיצובישי תציג מיניוואן חדש, מיצובישי אקספנדר שיוצע גם בגרסה היברידית, פאג'רו ספורט חדש ועוד שני קרוסאוברים חדשים.