מיצובישי מסירה את הלוט מעל הטרייטון (L200) החדש לשנת 2024, דור שישי לטנדר הקל של מיצובישי המתחרה מול טויוטה היילקס, איסוזו D-MAX ועוד. בניגוד לכל הדורות האחרונים של הדגם, שהיו מפיתוח עצמי מלא, הפעם הטרייטון פותח במשותף עם ניסאן שתציג בשנה הבאה דור חדש לנבארה על בסיס הטרייטון החדש.
הטרייטון החדש מבוסס על שלדת סולם חדשה המציגה גידול של 60% בהתנגדות לפיתול, דבר שישפר את איכות הנסיעה של הדגם בכביש ואת היציבות בעומס מלא. השלדה הזו תשמש שלושה סוגי מרכב שונים - חד קבינה, קבינה וחצי וקבינה כפולה - לזו אורך של 5,320 מ"מ, רוחב של 1,865 מ"מ וגובה של 1,795 מ"מ כך שהוא קצת ארוך ורחב יותר מהדגם היוצא. השלדה החדשה אפשר למיצובישי להגדיל את כוש הגרירה מ-3.1 טון ל-3.5 טון בדגם החדש - תלוי בגרסה.
בחזיתו של הטרייטון החדש נמצא מנוע 2.4 ליטר טורבו דיזל (4N16) חדש שהוא גרסה משופרת למנוע של הדגם היוצא. את המנוע הזו מיצובישי מציעה בשלוש גרסאות הספק: 150 כ"ס ו-33.6 קג"מ בדגמי הבסיס, 183 כ"ס ו-43.8 קג"מ בדגם הביניים ו-204 כ"ס ו-47.0 קג"מ בדגם הבכיר. לא משנה איזה מנוע תבחרו, תוכלו לשדך אותו לתיבת 6 הילוכים אוטומטית או לתיבת 6 הילוכים ידנית חדשה עם תפעול אלקטרוני (shift-by-wire).
את חלק מהמנועים ניתן לקבל עם הנעה אחורית בלבד, את השאר ניתן לקבל עם הנעה אחורית והגבהת מרכב ליכולות נסיעה משופרת בשבילים וכמובן שגם עם מערכת הנעה כפולה 4WD המוצעת בשתי גרסאות, Easy Select 4WD הבסיסית או Super Select 4WD-II הבכירה המוסיפה דיפרנציאל מרכזי מוגבל החלקה (40% לפנים) יחד עם 7 מצבי נהיגה/הנעה שונים (4 בדגם היוצא) נעילת דיפרנציאל מרכזי ותיבת הפחתה - הילוך כוח. מערכת סופר סלקט זכתה בנוסף גם למערכת בקרה דינמית AYC הבולמת את הגלגל הפנימי בסיבוב לשיפור יכולת הפנייה. בדגמים הבסיסיים יותר ישנה מערכת דומה אך פשוטה יותר הפועלת רק בעת זיהוי החלקה של הגלגל.
המתלים הקדמיים, בתצורת עצמות עצה כפולות, זכו לעדכון כך שכעת הם מציעים תוספת נכבדה של 20 מ"מ למהלך המתלה לטובת שיפור נוחות הנסיעה. המתלה האחורי עדיין נשען על קפיצי עלים מסורתיים, אך כאן מיצובישי מדווחת כי בוצעו שינויים לטובת שיפור נוחות הנסיעה, גם באמצעות התקנה של בולמים בעלי קוטר גדול יותר.
את המראה דינאמי יחסית של הדגם היוצא מחליף עיצוב זקוף, קשוח וקרבי למדי. המראה מודרני יותר בזכות יחידות התאורה החדשות והוא משתדרג ויזואלית ככל שעולים גבוה יותר ברמות הגימור. השלדה החדשה אפשרה למיצובישי להנמיך את שפת ההטענה ב-45 מ"מ לטובת העמסה קלה ונוחה יותר של הארגז האחורי.
תא הנוסעים החדש הוא שדרוג משמעותי לעומת תא הנוסעים המיושן למראה של הדגם היוצא, זה עדיין רכב עבודה כך שהדגש הוא על עמידות ושימושיות אך עדיין ישנו דגש על שימוש בחומרים רכבים במקומות החשובים, נמצא גם מערכת מולטימדיה "9 מודרנית וממשק בקרת אקלים חדש שכיאה לרכב עבודה מתופעל באמצעות כפתורים פיזיים, נמצא גם גלגל הגה חדש, מסך "7 בלוח המחוונים האנלוגי ועוד. לפי מיצובישי, תא הנוסעים מרווח יותר לנוסעים, במיוחד לאלו במושב האחורי. לצד אבזור נוחות כמקובל נמצא גם מגוון מערכות בטיחות מתקדמות כולל בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, ניטור שטח מת ותנועה חוצה מאחור, בלימה אוטונומית ועוד.