לסקודה אוקטביה החדשה מושב אחורי מרווח למדי, אך בשוק הסיני כידוע אוהבים את הרכבים שלהם בסגנון מכונית שרד עם בסיס גלגלים ארוך והמון מקום במושב האחורי ולכן עבור שוק זה סקודה מציגה כעת את האוקטביה פרו שנתפרה במיוחד לטעמו של הצרכן בשוק הסיני ותימכר בשוק זה לצד האוקטביה הרגילה. סקודה מכרה עד היום מעל ל-1.4 מיליון יחידות מהדגם בשוק הסיני מתוך 6.8 מיליון יחידות מהדגם שנמכרו עד היום ברחבי העולם, זה גם המקום להזכיר כי השוק הסיני הוא השוק הגדול בעולם כיום לרכבי סקודה.
לאוקטביה פרו אורך של 4,753 מ"מ ולבסיס הגלגלים אורך של 2,730 מ"מ, כלומר ארוכה יותר ב-64 מ"מ ועם תוספת של 44 מ"מ לבסיס הגלגלים שכולה הוקדשה לטובת יושבי המושב האחורי.
בשוק הסיני מחבבים גימורי כרום וזה גם מה שהם מקבלים באוקטביה פרו עם שפע של כרום בגריל הקדמי ובפגוש הקדמי המעוצב בדגם הפרו בהשראת האוקטביה RS החדשה. גם מאחור נמצא עיצוב ספורטיבי יותר לפגוש, גם כאן עם סיומת כרום בוהק לסופיות צינור הפליטה. את העיצוב הספורטיבי יותר של האוקטביה פרו משלימים חישוקי "18 בעיצוב ייחודי, גג בשחור ומראות צד בשחור.
תא הנוסעים של האוקטביה פרו מצויד במולטימדיה "12 חדשה עם חיבור קבוע לרשת האינטרנט ומגוון שירותי רשת ייחודיים לשוק זה. בנוסף נמצא את גלגל ההגה שלושה חישורים הספורטיבי של סקודה, ריפודי עור עם תפירה קונטרסטית באדום, לוח מחוונים דיגיטלי "10.25 בקרת האקלים מפוצלת ל-3 אזורים ועוד.
בשוק הסיני לאוקטביה מבחר מנועים שונה, האוקטביה פרו משווקת שם עם מנוע 1.4TSI בהספק של 150 כ"ס המשודך לתיבת 7 הילוכים DSG. בשוק האירופאי רק דגמים מעל ל-150 כ"ס מצוידים במתלה אחורי מסוג רב חיבורי במקום קורת מתח, אך האוקטביה פרו מקבלת כסטנדרט את המתלה המתקדם יותר.