פורשה 718 T
פורשה 718 קאיימן T
פורשה 718 T
פורשה 718 קאיימן T

פורשה 718 T היא גרסת בסיס עם שדרוגים המיועדים לחובבי נהיגה כולל הנמכת מרכב של 20 מ״מ ודיפרנציאל מוגבל החלקה.

 

לפורשה אין הרבה דגמים אך יש לה אין ספור גרסאות לכל דגם אותו היא משווקת. הפעם אלו דגמי ה-718 קאיימן ובוקסטר הזוכים לדגמי T, דגמים המבוססים על דגם הבסיס עם מנוע 2.0 ליטר טורבו 300 כ״ס, אך מעוצבים ומאובזרים בהשראת הדגמים הבכירים יותר, ה-718 S וה-GTS.

 

יחידת ההנעה האחורית זהה כאמור לדגמי הבסיס, מנוע 2.0 ליטר טורבו המייצר הספק מרבי של 300 כ״ס ומומונט מרבי של 38.7 קג״מ. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או לתיבת PDK כפולת מצמדים. לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 5.1 שניות עם תיבה ידנית, 4.9 שניות עם תיבת PDK או 4.7 שניות עם חבילת ספורט פלוס, 0-160 קמ״ש בזמן של 10.8 עם תיבת PDK וחבילת ספורט פלוס. המהירות המרבית עומדת על 275 קמ״ש.

 

פורשה 718 T
מנוע של דגם הבסיס, יכולות של הדגמים הבכירים יותר.

כדגם המיועד לחובבי נהיגה, פורשה 718 T מצוידת כסטנדרט בחבילת ספורט כרונו עם דיפרנציאל מוגל החלקה מכני ובורר מצבי נהיגה על גלגל ההגה הכולל כפתור בקרת יציאה מהמקום (בדגמי PDK). לקוחות הדגם יוכלו להוסיף את חבילת Sport Plus הכוללת בולמים אקטיביים (PASM) עם הנמכת מרכב של 20 מ״מ - כמו בדגמי ה-S, ותושבת דינמית לתיבת ההילוכים.

 

פורשה 718 T תא הנוסעים
אפשר לוותר על מערכת המולטימדיה לטובת חיסכון במשקל.

דגמי ה-T זכו לעיצוב בהשראת דגם העבר 911 T, אך יותר בהשראת גרסת ה-GTS של הקאיימן והבוקסטר. מעבר לעיצוב ייחודי לפגושים מלפים ומאחור ופס שחור לאורך הדלתות נוכל למצוא גם חישוקי ״20 בגימור טיטניום אפור. בתא הנוסעים נמצא מושבי ספורט חשמליים, רצועות בד לסגירת הדלתות בהשראת דגמי ה-GT ועוד. בכדי לחסוך במשקל הדגם לא מצויד במערכת מולטימדיה, אך זו תתוקן ללא עלות בהתאם לדרישת הלקוח.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 12

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.