יונדאי חושפת בהודו את האקסנט החדשה, שם היא משווקת כיונדאי ורנה (Verna), דור שישי למשפחתית הקומפקטית של יונדאי המיועדת בראש ובראשונה לשווקים מתפתחים. לאור העבודה שיונדאי לא מתכננת לשווק את האקסנט 2023 החדשה בארה"ב או באירופה, הדור השישי של הדגם כבר לא ישווק בישראל.
האקסנט החדשה גדולה יותר משמעותית מהדגם היוצא. עם אורך של 4,535 מ"מ, רוחב של 1,765 מ"מ, גובה של 1,475 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,670 מ"מ היא ארוכה יותר ב- 95 מ"מ מהדגם היוצא, רחבה יותר 36 מ"מ ועם תוספת משמעותית של 70 מ"מ לבסיס הגלגלים. אז היא אמנם עדיין צרה יחסית למשפחתית בגודל מלא, אך בכל שאר התחומים זו משפחתית סדאן לכל דבר ועניין.
בשוק ההודי, האקסנט החדשה תשווק בשלב זה עם שני מנועים שונים: 1.5 ליטר אטמוספרי 115 כ"ס ו-14.7 קג"מ בשידוך לתיבת 6 הילוכים ידנית או CVT רציפה או עם מנוע 1.5 ליטר טורבו 160 כ"ס ו-25.8 קג"מ בשידוך לתיבת 6 הילוכים ידנית או 7 הילוכים DCT. הדגם כבר לא ישווק כבעבר עם מנועי דיזל.
העיצוב החיצוני מודרני ונעשן רבות על שפת העיצוב של האלנטרה, תא הנוסעים מציג קפיצת מדרגה משמעותית מתא הנוסעים הבסיסי של הדגם היוצא עם חומרים איכותיים יותר, עיצוב מודרני, לוח מחוונים עם תצוגה דיגיטלי "10.25, מולטימדיה "10.25 מתקדמת, תאורת אווירה ב-64 גוונים, בקרת אקלים, מפתח חכם, משטח טעינה אלחוטי, שקעי טייפ C מלפנים ומאחור ועוד.
גם תחום הבטיחות שודרג משמעותית עם תוספת של מערכות בטיחות מתקדמות ברמות הגימור הגבוהות יותר של הדגם. זה כולל את כל המערכות המוכרות של יונדאי כגון בלימה אוטונומית עם תמיכה בפנייה בצומת, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור עם בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, מערכת יציאה בטוחה, אור גבוה אוטומטי, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד.