יונדאי מוסיפה לקונה EV החדש את רמת הגימור הספורטיבית N-Line אשר הייתה זמינה עד עכשיו רק בדגמי הבנזין והייבריד של הקונה החדש. רמת הגימור N-Line תהיה זמינה רק בגרסה החשמלית הבכירה של הדגם עם 218 כ"ס, 0-100 קמ"ש ב-7.8 שניות וסוללת 65.4kWh המאפשרת טווח נסיעה של מעל ל-500 ק"מ.
חבילת N-Line לקונה EV כוללת עיצובים ספורטיביים יותר לפגושים מלפנים ומאחור, חישוקי "19 בעיצוב ייחודי, מראות צד בגימור שחור מבריק וצבע דו גווני עם גג בשחור. בחלק מדגמי N-Line יונדאי מוסיפה גם כיול קשיח יותר למתלים עם הנמכת מרכב קלה אך במקרה של הקונה EV החבילה היא עניין ויזואלי בלבד.
המראה הספורטיבי ממשיך אל חלל תא הנוסעים עם מושבי ספורט בריפוד עור משולב באלקנטרה, גלגל הגה עם עיטוף של עור מחורר ומלא, חיפוי מתכתי לדוושות ותקרה בשחור.
הקונה החדש הושק בישראל בספטמבר אך הגרסה החשמלית של הדגם טרם עשתה עלייה לישראל וסביר להניח כי הסיבה לך אלו מחירי הדגם הגבוהים. עם מחיר של כ-185,000 שקל לגרסת הטווח הארוך של הדגם באירופה אנחנו מדברים על רכב במחיר של כ-200,000 שקל לפחות, מחיר שמכניס את הדגם לטריטוריה של דגמים חשמליים גדולים יותר.
רז נזכיר שלצד הקונה טווח ארוך, הקונה EV החדש זמין גם בגרסת בסיס עם 156 כ"ס ו-26 קג"מ וסוללת 48.4kWh, שילוב המאפשר נתון 0-100 קמ"ש של 8.8 שניות, מהירות מרבית של 163 קמ"ש וטווח נסיעה של 377 ק"מ, זאת לעומת 305 ק"מ בדגם הבסיס היוצא.