תא הנוסעים של הקאמיק זהה לתא הנוסעים של הסקאלה. הדגם יציע בסיס גלגלים נדיב של 2651 מ״מ ומתבסס על פלטפורמת MQB.
לפני שתחשוף את הדגם בתערוכת ז׳נבה, סקודה מאפשרת לנו הצצה ראשונה אל תא הנוסעים של סקודה קאמיק (Kamiq), הקרוסאובר העירוני הראשון של סקודה.
אם אתם מרגישים שמשהו נראה לכם מוכר אתם לא טועים, תא הנוסעים של הקאמיק זהה לחלוטין לתא הנוסעים של סקודה סקאלה, המשפחתית האצ׳בק החדשה של סקודה, והוא כולל לוח מחוונים דיגיטלי ״10.25 ואת מערכת המולטימדיה החדשה ״9.2 של קבוצת פולקסווגן, עם sim מובנה המאפשר שירותי רשת ועדכונים OTA יחד עם חיבור אלחוטי לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי.
עקרונית, הקאמיק אמור להיות קטן יותר מהקארוק ודומה בגודלו לסיאט ארונה ופולקסווגן T-Cross, אך בסקודה מפתיעים אותנו עם בסיס גלגלים חריג באורכו לסגמנט, 2,651 מ״מ, שהוא לא רק ארוך משמעותית מזה של הארונה (2,566 מ״מ) אלא ארוך יותר אף מזה של הקארוק (2,638 מ״מ).
עם בסיס גלגלים ארוך שכזה, נדמה שסקודה רוצה לרקוד עם הקאמיק על שתי חתונות, להתחרות מול רכבים כגון ניסאן קשקאי אך גם מול רכבים כגון רנו קפצ׳ור, הונדה HR-V וטויוטה C-HR. נפח תא המטען של הקאמיק כבר דומה יותר לארונה עם 400 ליטר או 1,395 ליטר עם קיפול המושבים מאחור.