ג'יפ מספקת לנו הצצה (נוספת) אל ה- וגוניר S החשמלי כולל חשיפה ראשונה של תא הנוסעים של הדגם. ג'יפ וגוניר S יהיה הדגם החשמלי הראשון אי פעם של ג'יפ ולמרות השם, אין כל קשר בין הדגם הזה לבין הוגוניר הענק המתחרה בכלל בקאדילק אסקלייד.
ג'יפ לא ניצלה את העבודה כי מדובר ברכב החשמלי הראשון של העבודה וכפי שאתם יכולים לראות, תא הנוסעים של ה- וגוניר S דומה מאוד למוכר לנו משאר דגמי ג'יפ העדכניים עם מערך של 4 מסכים, שלושה לאורך הדשבורד ואחד תחתון לשליטה על המיזוג, חימום/אוורור המושבים ועוד, כך גם תפעול ההילוכים באמצעות חוגה בין המושבים ועוד.
מה שכן שונה משאר דגמי ג'יפ הוא העיצוב החיצוני, את המראה הזקוף והקשוח של מרבית דגמי ג'יפ הוגוניר S מחליף במראה דינאמי, מתוחכם ומודרני במיוחד.
ג'יפ וגוניר S מבוסס על פלטפורמת STLA Large החדשה של קבוצת סטלנטיס, פלטפורמה שתשווק עם סוללות ביקבולת של 101kWh עד 118kWh ובחלק מהגרסאות שלה תאפשר טווח נסיעה של עד 800 ק"מ. בשלב זה כל מה שג'יפ חושפת זה את העבודה שהדגם ישווק עם מערכת הנעה חשמלית כפולה בהספק כולל של 600 כ"ס שתאפשר לדגם להשיג נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של כ-3.5 שניות וטווח נסיעה של כ-650 ק"מ.