ניסאן חושפת היום (ג') שני דגמים חדשים (מתיחת פנים) המיועדים בעיקר לשוק האמריקאי ונמצאים כל אחד בקצה המנוגד של היצע דגמי ה-SUV של ניסאן, הראשון הוא ניסאן קיקס (Kicks) שהוא הקרוסאובר הקטן והזול ביותר של ניסאן עבור השוק האמריקאי והשני הוא ניסאן ארמדה (Armada) שהוא SUV בגודל מלא והדגם הגדול ביותר של ניסאן כיום.
ניסאן ארמדה 2021: את הדור הנוכחי של הארמדה ניסאן הציגה בשנת 2016 וכעת מוצגת מתיחת הפנים לדגם, דגם שהוא למעשה הגרסה לשוק האמריקאי של ניסאן פטרול, רכב השטח הענק של ניסאן. הארמדה אמנם הותג בשנת 2016, אך בפועל הוא מבוסס על הדור השישי והנוכחי של ניסאן פטרול שהוצג עוד בשנת 2010, כך זה בעולם רכבי הכביש-שטח הענקיים, לא ממהרים להציג דגם חדש לחלוטין כפי שטויוטה לא ממהרת להציג לנד קרוזר 200 חדש, שהוא המתחרה העיקרי של הארמדה.
ניסאן העניקה לדגם שדרוג מקיף לעיצוב החיצוני המעניק לו מראה מודרני ועדכני, כולל התקנה של הלוגו החדש והמעודכן של המותג. מהתמונות קצת קשה להבין את גודלו של הדגם, אך כאמור מדובר ברכב ענק עם אורך של 5.3 מטר, רוחב של 2.03 מטר, גובה של 1.92 מטר ובסיס גלגלים של 3.075 מטר, כאמור, ענק.
תא הנוסעים זכה לשלל חידושים ולהרבה בוטוקס, אך כל זאת לא מצליח ממש להסתיר שזה תא נוסעים שכבר חוגג עשור מאז שהוצג לראשונה. יש גלגל הגה חדש, מסך "7 חדש בלוח המחוונים וכל הקונסולה המרכזית עוצבה מחדש כך שעשרות הכפתורים שפוזו בה פינו את מקומם למערכת מולטימדיה חדשה ומודרנית עם מסך מגע ענק בגודל "12.3 ומתחת לה הותקן מערך שליטה מודרני על בקרת האקלים, נוסף תא אחסון שימושי ועוד. חומרי הגימור וריפודי המושבים עודכנו וגם אם לא מדובר במהפכה, מדובר בשדרוג ענק לעומת הדגם היוצא.
הארמדה הוא לא רכב לחובבי חיסכון בדלק שכן בחזית נמצא את מנוע ה-5.7 ליטר V8 הוותיק, אך המעודכן, של ניסאן המשודך לתיבת 7 הילוכים אוטומטית, הוותיקה גם היא. המנוע הזה מייצר הספק מרבי של 400 כ"ס ומומונט מרבי של 54.5 קג"מ. לדגם כושר גרירה של עד 3855 ק"מ והרוכשים שיבחרו בדגמי ההנעה הכפולה במקום האחורית יזכו בתיבת הפחתה ובמערכת הנעה כפולה עם מספר מצבי הנעה, כולל מצד אוטומטי המאפשר הנעה אחורית בלבד המעבירה עד 50% מהכוח לציר הקדמי בהתאם לצורך.
הארמדה מציע מקום לעד 8 נוסעים וכיאה לרכב אמריקאי מסוגו, כל דבר בערך ניתן לתפעל באמצעות מתג חשמלי ויש גם שפע של אבזור מודרני ברמות הגימור הגבוהות. אין אמנם בקרת שיוט אדפטיבית אך יש מגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות.
ניסאן קיקס 2021: הקיקס הוא הקרוסאובר הקטן ביותר של ניסאן עבור השוק האמריקאי אך הוא משווק גם במרכז/מזרח אסיה ועוד. עבור השוק האמריקאי הקיקס החליף למעשה את הג'וק לפני מספר שנים אך מדובר בדגמים דומים בגודלים, עם יתרון קל לקיקס בזכות עיצוב המעדיף את המרווח לנוסעים על פני הנראות. הקיקס מבוסס על המיקרה הנוכחית ולדגם אורך של 4.3 מטר, רוחב של 1.76 מטר ובסיס גלגלגים של 2.62 מטר.
דגמי 2021 של הקיקס זכו למתיחת פנים שהעניקה לדגם מראה חד, קצת יותר מודרני ומוחצן יותר. בתא הנוסעים אפשר למצוא חומרים איכותיים יותר יחד עם מערכת מולטימדיה "8 חדשה, תוספת של שקע USB טייפ C אופציה למערכת שמע של BOSE ועוד.
היצע המנועים בשוק האמריקאי נותר מיושן ומסתכם במנוע 1.6 ליטר 122 כ"ס המשודך לתיבת הילוכים רציפה.בשווקים אחרים יש גם מערכת היברידית e-Power, אותה פגשנו גם בנוט החדשה, זו מערכת עם מנוע בנזין 1.2 ליטר 82 כ"ס שתפקידו לשמש כמנוע לגנרטור למנוע החשמלי האחראי על הנעת הדגם, עם 116 כ"ס ו-28.5 קג"מ.