לא ממש ברור מדוע מיצובישי בחרה להציג את הדגם כקונספט שכן מתחת למעטה ההסוואה די ברור שכבר מדובר בגרסת הייצור של מיצובישי טרייטון החדש, מיצובישי גם לא מסתירה את העבודה שהקונספט XRT מספק לנו הצצה מוקדמת את הטרייטון החדש אשר יוצג בהמשך השנה.
את הקונספט XRT מיצובישי מציגה כעת במסגרת תערוכת הרכב של בנגקוק, תאילנד היא לא רק השוק הגדול בעולם לטנדרים קלים, היא גם המקום בו מיצובישי מייצרת את הטרייטון הנוכחי ושם היא תייצר גם את הטרייטון החדש, הפעם לצידו של ניסאן נבארה החדש שכן שני הדגמים יחלקו מכלולים משותפים רבים.
בשלב זה מיצובישי לא מספקת ולו פרט טכני אחד על הדגם, כך שאין לנו מושג האם הדגם ימשיך עם מנועי הדיזל הנוכחיים (שעודכנו מאז שהדגם הוצג בשנת 2014) האם זה יהיה מנוע של ניסאן או של מיצובישי ועוד. טנדרים והנעה כפולה זו התמחות ארוכת שנים של מיצובישי, כך שסביר להניח שהיא זו שהובילה את הפיתוח של מערכת ההנעה הכפולה של הדגם.
בכל הקשור לעיצוב, ניכר כי הטרייטון החדש מציג פשוט אבולוציה מקיפה לשפת העיצוב של הדגם הנוכחי, עם תאורת יום עליונה וראשית תחתונה המוקפת בקישוט בצורת פרסה, כגריל הקדמי לעומת זאת זכה לעיצוב חדש לחלוטין, גדול יותר ואנכי המעניק לדגם מראה קשוח יותר.