לאחר ציפייה ארוכה ועל בסיס הרנגלר JL החדש, ג׳יפ מציגה את הגלדיאטור (Gladiator) החדש, טנדר בינוני, במונחים אמריקאים, והחלום הרטוב של חובב שטח רבים שיכולים להפסיק לקשור ציוד על גג הג׳יפ שלהם. הגלדיאטור החדש מגיע כ-30 שנה לאחר הטנדר פיק-אפ האחרון של המותג, שנשא שם זהה.
הגלדיאטור, כשמו, הוא רכב גדול למדי עם אורך של 5.54 מטר, רוחב של 1.87 מטר, גובה של 1.86-1.93 מטר - בהתאם לגרסה, ובסיס גלגלים של 3.49 מטר. כפי שניתן לראות בתמונות, כמו ברנגלר הרגיל גם בגלדיאטור ניתן לפרק את הדלתות והגג ולקפל את השמשה הקדמית.
כמו הרנגלר הרגיל, גם את הגלדיאטור תוכלו לקבל בגרסת רוביקון הכוללת נעילת דיפרנציאל קדמית ואחורית, צמיגי שטח ומרווח גחון מוגדל של 28 ס״מ לעומת 25 ס״מ בדגמים הרגילים. כל הדגמים מצוידים כמובן במערכת הנעה כפולה עם נעילת דיפרנציאל אחורי ותיבת הפחתה. לרשות הנהג מוט המאפשר מעבר בין הנעה אחורית בלבד, כפולה 4H, כפולה עם יחס העברה נמוך 4L וכפולה אוטומטית (4H Auto) למי שרוצה לתת לחיישנים להחליט בשבילו.
אורכו 554 ס"מ, רוחבו 187.5 ס"מ, גובהו בין 186 ל-193 ס"מ בהתאם לגרסה ולסוג הגג (קשיח או רך), ובסיס הגלגלים שלו עומד על 349 ס"מ. בדומה לרנגלר, גם בגלדיאטור תוכלו לפרק את הגג ודלתות הצד, ואף לקפל מטה את השמשה הקדמית - לחווית הטבע המושלמת. בכל דגמים ניתן לחצות בבטחה מעבר מים עד לגובה של 76 ס״מ, ניתן להעמיס עד 726 ק״מ או לגרור עד 3470 ק״מ - לנגרר עם מערכת בלימה.
על הנעת הדגם אחרי מנוע 3.6 ליטר V6 בהספק של 285 כ״ס ומומנט מרבי של 36 קג״מ. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או 8 הילוכים אוטו׳. שלא כמו הרנגלר, הדגם לא ישווק בשלב זה עם מנוע 2.0 ליטר טורבו 272 כ״ס אך בעתיד תצטרף גרסת דיזל חדשה עם מנוע 3.0 ליטר V6 בהספק של 260 כ״ס.