הצ'ירוקי החדש עם העיצוב הנועז, יוצע בישראל בשלוש רמות גימור, כולל גרסת TRAIL HAWK לשטח, ועם מנוע 3.2 ליטר V6 בהספק של 271 כ"ס ותיבת 9 הילוכים אוטו'.
מכשירי תנועה, יבואנית ג'יפ לישראל, מודיעה היום (ב') על תחילת השיווק של ה-צ'ירוקי 2014 החדש, רכב הפנאי הבינוני של ג'יפ המחליף בחברה את הצ'ירוקי ליברטי המיושן והמרובע. הצ'ירוקי החדש יתחרה בישראל, לפחות מבחינת המחיר, בגרסאות היקרות של יונדאי סנטה פה, הונדה CR-V וקיה סורנטו, או בגרסאות הזולות של אודי Q5 ו-ב.מ.וו X3. בניגוד אליהם, הצ'ירוקי מיועד גם לנסיעות שטח של ממש, במיוחד בגרסת ה-TRAIL HAWK.
הצ'ירוקי יוצע בשלוש רמות גימור - LONGITUDE ,LIMITED ,TRAIL HAWK - מנוע 3.2 ליטר ליטר V6 בהספק של 271 כ"ס, הנעה כפולה כסטנדרט ותיבת 9 הילוכים אוטו'. מחירי הדגים נעים בין 270-320 אלף שקל.
הצ'ירוקי החדש רושם לזכותו מידות קומפקטיות יחסית עם אורך של 4.62 מטר, רוחב של 1.86 מטר, גובה של 1,68 מטר ובסיס גלגלים של 2.7 מטר. נפח תא המטען עומד על 824 ליטר ועד ל-1,554 ליטר עם קיפול המושבים (נפח עד התקרה).
הצ'ירוקי החדש, בעל העיצוב הייחודי בסגנון או שאוהבים או שונאים, מציג קפיצת מדרגה משמעותית לעומת הדגם הדגם אותו הוא מחליף בכל הקשור לאיכות תא הנוסעים והוא עושה זאת באמצעות שימוש נרחב בפלסטיקה רכה ואיכותית יחד עם גימור מוקפד מבעבר ושפע של אבזור. בכל רמות הגימור ניתן למצוא פתיחה והנעת הרכב ללא מפתח, מערכת מולטימדיה UCONNECT בעלת מסך 8.4 אינץ' (הכוללת גם ,תקשורת BT מלאה), מסך תצוגה של 7" אינץ' בלוח השעונים, מושב נהג חשמלי, דלת תא מטען חשמלית, בקרת חניה מקורית הכוללת מערכת עזר לבלימה בנסיעה לאחור, מראות נגד סנוור, חלון שמש פנוראמי ,חימום מושבים,ריפודי עור.
גיפ צ'רוקי החדש הינו הרכב הראשון בישראל המצויד במשטח הטענה אל חוטי (בטכנולוגית Qi ) לטלפון סלולארי –סטנדרט בכל הדגמים. לדגם ציון בטיחות של 5 כוכבים במבחני הריסוק של ארגון הבטיחות האירופאי EuroNCAP.
בניגוד למתחרים שלו וכיאה לדגם ממותג ג'יפ, הצ'ירוקי החדש מוצע עם מערכת הנעה 4X4 מתקדמת ויכולת שטח של ממש. המערכת יודעת לשלב בין הנעה קדמית של 2x4 להנעה של 4X4 בצורה אוטומטית בהתאם לסגנון הנהיגה של הנהג ותוואי הדרך, לרשות הנהג בורר מצבי נהיגה.בדגם ה LIMITED מותקנת מערכת ה ACTIVE DRIVE II הכוללת גם הילוך כוח (4 LOW),ובקרת ירידה במדרון.
בדגם ה TRAIL HAWK מתקנת מערכת ACTIVE DRIVE LOCK הכוללת בנוסף כפתור ROCK לזחילה בשטח סלעי, נעילת דיפרנציאל אחורי ומערכת SELECT SPEED המאפשרת לטפס במדרון או לרדת בו בנסיעה לאחור ללא שימוש בדוושות ההאצה והבלימה. בנוסף, גרסה זו מצוידת בנעילת דיפרנציאל אחורית, הגבהת מרכב, ערכת מיגון (גחון, מיכל דלק ותיבת העברה).
עם תחילת השיווק בישראל, הצ'ירוקי יוצע עם מנוע V6 בנפח 3.2 ליטר בהספק מרבי של 271 כ"ס ב-6,500 סל"ד ומומנט מרבי של 32 קג"מ ב-4,300 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 9 הילוכים אוטו' ומספק ביצועים של 7.6 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 209 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת בדגם על 10 ק"מ לליטר. סביר להניח שבהמשך, מכשירי תנועה תציע את הצ'ירוקי בגרסאות הנעה נוספות וזולות יותר של הדגם, כולל 2.0 ליטר טורבו דיזל 170 כ"ס ו-2.4 ליטר 184 כ"ס.