גרנד צ'ירוקי 2011 החדש הוא שיפר ניכר לעומת זה הדגם המוחלף עם מנוע חדש וחזק ואיכות גימור גבוהה יותר.
מכשירי תנועה החלה בשיווק ג'יפ גרנד צ'ירוקי החדש. כחברה שסבלה הכי הרבה מהיבוא האישי, משווק כיום הגרנד צ'ירוקי במחיר נמוך מבעבר ותחרותי שבהחלט יסייע למכשירי תנועה להוציא השנה הרבה יותר רכבים מאולם התצוגה. הצ'ירוקי החדש הוא קפיצת מדרגה בכל הקשור באיכות הגימור, האבזור והנוחות ועדיין שומר על יכולת שטח טובה.
כזכר לימים בהם קרייזלר שיתפה פעולה עם דיימלר-בנץ הצי'רוקי מבוסס על שילדת מרצדס ML. הגרנד צ'ירוקי החדש גדול מקודמו בכל הממדים, בסיס גלגלים של 291.6 ס"מ, ארוך ב-13 ס"מ מהדגם היוצא מה שיפתור את בעיית הצפיפות מאחור שהייתה בדגם היוצא. הוא גם ארוך יותר ב- 4.5 ס"מ ורחב יותר ב7.6 ס"מ מהדגם היוצא, מה שמביא אותו לאורך של 482.1 ס"מ ורוחב של 215.4 ס"מ יחד עם גובה של 176.0 ס"מ.
{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/dnF-LpBZFqY?rel=0{/iframe}
גרנד צ'ירוקי החדש מצויד במנוע Pentastar חדש בנפח 3.6 ליטר V6 בהספק של 282 כ"ס ו-35.3 קג"מ (לעומת 193 כ”ס בדגם המוחלף). המנוע משודך לתיבת 5 הילוכים אוטומטית. בהמשך תוצג גרסה עם מנוע דיזל 2.0 ליטר בהספק של 245 כ"ס ו-56 קג"מ. הביצועים שמספק מנוע ה-V6 עומדים על 9.1 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 205 קמ"ש. צריכת הדלק עומדת על 8.77 ק"מ לליטר. ההנעה כפולה עם הילוך כוח אמתי ובורר מצבי נסיעת שטח.
ג'יפ גרנד צ'ירוקי החדש ישווק בשלוש רמות גימור: לרדו, לימיטד ואוברלנד. רממת הגימור הבסיסית לרדו, תעלה כ-269,000 ש"ח, עבור רמת הגימור לימיטד תיפרדו מ-319,900 ש"ח ועבור גרסה זו עם מתלי האוויר המאפשרים לשנות את גובה הרבה תשלמו 334,900 ש"ח. גרסת הקצה אוברלנד תימכר בכ-390,000 ש"ח. בכל רמות הגימור רשימת האבזור ארוכה ומפנקת. נכון להיום, לא תוצע גרסת ההנעה הקדמית בלבד, אך בהתאם לדרישת הלקוחות יתכן שהיא תשווק כאן עם תג מחיר נמוך ותחרותי עוד יותר.
גרנד צ'ירוקי החדש, הוא הסנונית הראשונה לקרייזלר החדשה (יחד עם דודג') שחידשה השנה את כל הדגמים שלה שיגיעו במהלך השנה ושנה הבאה לישראל כולל הקומפאס החדש וקרייזלר 200 (מחליפת הסברינג) וקרייזלר 300.