כשנתיים וחצי לאחר שהציגה את הדור השני של הג'וק, ניסאן משיקה גרסת הנעה היברידית ראשונה לדגם עם 140 כ"ס המצטרפת למנוע ה-1.0 ליטר טורבו 117 כ"ס המשרת את הדגם מיום השקתו. מערכת ההנעה הזו היא מערכת שמקורה ברנו קליאו E-TECH ההיברידית -בשינויים קלים.
מערכת ההנעה ההיברידית של הג'וק מתבססת על מנוע 1.6 ליטר אטמוספרי המייצר 94 כ"ס ו-15.1 קג"מ לו מסייע מנוע חשמלי מפיתוח של ניסאן בהספק של 49 כ"ס ומומנט של 20.9 קג"מ. רנו סיפקה את הסטרטר/גנרטור המחובר ברצועה למנוע (20 כ"ס) וגם את ממיר המתח ואת הסוללה מקוררת המים של המערכת בקיבולת של 1.2kWh. יחידת ההנעה הזו מעבירה את הכוח אל הגלגלים הקדמיים דרך תיבת הילוכים אוטומטית ייחודית שפותחה במיוחד עבור הנעה היברידית, תיבה ללא מצמדים עם 4 הילוכים למנוע הבנזין ו-2 לחשמלי. נסיעה על בסיס המנוע החשמלי בלבד אפשרית עד למהירות של 55 קמ"ש.
תחילת נסיעה תמיד מתבצעת באמצעות המנוע החשמלי ולפי ניסאן ניתן להשלים כ-80% מהנסיעות העירוניות על חשמל בלבד, גם בזכות מערכת בלימה רגנרטיבית אוטומטית מתקדמת (לנהג אין אפשרות שליטה). לפי ניסאן הג'וק ההיברידי חסכוני יותר בכ-40% בצריכת הדלק בנסיעה עירונית ובכ- 20% בנסיעה משולבת לעומת מנוע הטורבו בנזין, צריכת הדלק המשלבת של הדגם עומדת על 19.3 ק"מ לליטר לעומת 16.4 ק"מ לליטר. הדגם מצויד במערכת e-Pedal אך לא מדובר במערכת כמו בליף החשמלי המאפשרת נהיגה באמצעות דוושה אחת עד לעצירה מלאה, בג'וק המערכת הזו תבלום בצורה קלה יחסית (0.15g) עד למהירות זחילה של כ-5 קמ"ש.
הג'וק ההיברידי זכה לעיצוב שונה במקצת לחלקו התחתון של הפגוש הקדמי ולספוילר האחורי בכדי להפחית את מקדם הגרר של הדגם. בנוסף, הדגם זכה לחישוקי "17 או "19 בעיצוב ייחודי והגריל בפגוש הקדמי עוצב מחדש ובמרכזו נמצא את הלוגו העדכני של ניסאן. ההתקנה של הסוללה בתחתית תא המטען צמצה את נפחו ב-68 ליטר כך שנפח תא המטען עומד בדגם ההיברידי על 354 ליטר.
בתא הנוסעים נמצא התאמה של לוח המחוונים להנעה היברידית ובמסך המרכזי נמצא תצוגה ייעודית לדגם היברידי עם המון מידע על צריכת האנרגיה של הדגם. לצד כפתור בלם היד החשמלי נוסף כפתור המאפשר להפעיל את מערכת e-Pedal.