דגמי 2016 החדשים של פיאט 500 כוללים עיצוב מעודכן, תא הנוסעים משודרג עם מערכת מולטימדיה מקורית מנועים בתקן יורו 6.
סמל"ת, יבואנית פיאט בישראל, תשיק במהלך חודש ינואר הנוכחי את פיאט 500 החדשה. דגמי 2016 של פיאט 500 זכו למתיחת פנים מקיפה במיוחד הכוללת כ-1,800 שינויים שנעשו בדגם שהוצג לראשונה לפני כשמונה שנים, וזאת מבלי לפגוע במראה הרטרו המוצלח של הדגם.
חיצונית, דגמי 2016 המחודשים של פיאט 500 זכו לעיצוב חדש לפנסי החזית, לתאורת יום מסוג LED ולעיצוב חדש לפגוש הקדמי שהאלמנט הבולט בו הוא כונס האוויר התחתון המנוקד בכרום ליצירת מראה תלת ממד. משלימים את העדכון החיצוני אלו פנסים אחוריים שעוצבו מחדש ומבוססים על תאורת LED, גם הפגוש האחורי עוצב מחדש ועיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים מסכמים את העדכון החיצוני לדגם.
בתא הנוסעים השינוי משמעותי יותר, כל כפתור בדגם החולף ועוצב מחדש, גלגל ההגה עוצב מחדש וגם לוח המחוונים זכה לנגיעה של מעצב כאשר בדגמים היקרים יותר פיאט מאפשרת בחירה בלוח מחוונים דיגיטלי עם מסך "7. השינוי הבולט ביותר בתא הנוסעים הוא העיצוב מחדש של הקונסולה המרכזית שם פיאט התקינה את מערכת המולטימדיה שלה - Uconnect עם מסך מרכזי "5.
כמו בדגם הנוכחי, דגמי הבסיס יצוידו באותו מנוע 1.2 ליטר 69 כ"ס שעודכן לתקן הזיהום יורו6, אנחנו עדיין לא יודעים לומר איזה מנוע צפוי לשרת את הגרסאות היקרות יותר של הדגם, האופציות עומדות על מנוע ה-0.9 ליטר טווין-אייר שני צילינדרים טורבו בהספקים של 85 כ"ס או 105 כ"ס או מנוע 1.4 ליטר אטמוספרי 100 כ"ס - הניחוש שלנו הוא מנוע 0.9 טורבו עם 85 כ"ס. המנועים ישודכו לתיבת הילוכים ידנית או רובוטית Dualogic, שעודכנה בדגמי 2016. צריכת הדלק המשולבת עם מנוע ה-1.2 ליטר עומד על 21.3 ק"מ לליטר ו-26.3 ק"מ לליטר עם מנוע ה-0.9 טווין-אייר 85 כ"ס.
בנוסף לכל השינויים האלו פיאט שיפרה את בידוד הרעשים בדגם והמתלים ומערכת ההיגוי החשמלית עברו כיול מחדש. ה-500 החדשה תוצע בגרסת הקופה והקבריולט (500C) של הדגם, בהמשך יצטרפו גרסאות האבארט הספורטיביות וכן גרסאות במהדורה מוגבלת.