ביואיק חושפת את ה-וראנו החדשה, המכונית המשפחתית פרמיום שלה, בגרסתה האמריקאית/אירופאית.
את הביואיק וראנו חשפנו כבר לפני מספר חודשים, כ-ביואיק אקסל הנמכרת בסין. ביואיק וראנו מבוססת מכנית על שברולט קרוז עם עיצוב השאול מ-ביואיק ריגל, כך שאם תרצו ניתן להתייחס אלייה כאל קרוז פרמיום או בייבי ריגל. באמצעות המכונית הקומפקטית הזו, ביואיק מנסה להיכנס לשווקים חדשים שמעולם לה הייתה בהם, משפחתיות קומפקטיות פרמיום.
נכון לעכשיו, בארה"ב מצוידת ה-וראנו במנוע יחיד המשרת גם את הריגל, 2.4 ליטר בהספק 177 כ"ס ו-23.4 קג"מ המשודך לתיבת 6 הילוכים. מנוע זה מאפשר ל-וראנו להאיץ ל-100 קמ"ש ב-8.2 שניות וצריכת הדלק העירונית תעמוד על 9.3 ק"מ לליטר ובנסיעה בינעירונית על 13.2 ק"מ לליטר. מנוע נוסף בו תצויד ה-וראנו הוא מונע 2.0 ליטר טורבו. בשווקי אירופה וגם אצלנו תצויד ה-וראנו במנועים המוכרים מה-שברולט קרוז, אך היא תוצע כנראה גם עם מנוע 1.6 ליטר טורבו 180 כ"ס המשרת את האסטרה OPC.
ה-וראנו המבוססת כאמור על הקרוז, היא בעלת אותו בסיס גלגלים של 2.68 מטר , אך ארוכה יותר 4.67 מטר ורחבה יותר 1.81 מטר. מעבר לכך, בכל הצד הקוסמטי הן מבפנים והן מבחוץ, היא נושאת את הגנים של ה-להקרוס והריגל, עם עיצוב פנים כמעט וזה לחלוטין לזה של ה-ריגל ומשודרג למדי לעומת הקרוז, עם רשימת אבזור ארוכה.
ה-וראנו תגיע לישראל במהלך 2011 בתמחור אפשרי של 150,000-170,000 ש"ח ומעלייה תמוצב הריגל. מה הסיכויים שלה להימכר כאן מכמויות עם מידות של משפחתית ומחיר של מכונית מנהלים? ימים יגידו אם עם ישראל מוכן למשפחתית פרמיום ששהיא לא גרמנית. לביואיק ריגל שתגיע גם כן במהלך השנה, יש סיכוי רב יותר להצליח כמתחרה למכוניות המנהלים כגון הונדה אקורד ופולקסווגן פאסאט החדשה.