מיצובישי לנסר מתחדשת במתיחת פנים הכוללת בעיקר עדכון קוסמטי קל ותיבת הילוכים רציפה חדשה.
מיצובישי לנסר חגגה השנה שמונה שנות דגם, קשישה במונחי עולם הרכב, אך כאשר אין מחליפה באופק ובכדי להשאיר את הדגם רלוונטי, מיצובישי העניקה לדגמי 2016 של הלנסר מתיחת פנים קלה הכוללת עדכון לעיצוב החיצוני והפנימי ותיבת הילוכים רציפה חדשה.
נכון להיום, מיצובישי לא מתכננת מחליפה ללנסר והיא מעדיפה להתרכז בדגמים המכניסים יותר כסף לקופה כדוגמת האאוטלנדר, אך היא כן נמצאת במגעים עם רנו-ניסאן בכדי לאפשר לחברה לייצר על בסיס אחד הדגמים של רנו/ניסאן - ככל הנראה על בסיס הפלואנס הבאה - את המשפחתית הבאה של החברה שתחליף את הלנסר.
חיצונית, מיצובישי העניקה לדגם חזית מעודכנת באמצעות התקנה של פגוש קדמי חדש הכולל עיצוב שונה לגריל הקדמי בעיצוב פחות "דרמטי" ותוספת של תאורת לד ליום מסביב לפנסי הערפל. משלימים את העדכון החיצוני אלו עיצובים חדשים לחישוקי הסגסוגת של הדגם המגיעים במידות של "16 או "18 ותוספת של שני צבעים חיצוניים חדשים לבחירת הרוכשים.
בתא הנוסעים, מיצובישי עדכנה את עיצוב הקונסולה המרכזית עם מערך שליטה חדש על מערכת בקרת האקלים ותיבת ההילוכים. גימור בשחור מבריק ומערכת מולטימדיה עדכנית (שלא רלוונטית לשוק הישראלי) מסכמים את העדכון העיצובי בתא הנוסעים.
בשוק האמריקאי, מיצובישי תמשיך להציע את הדגם עם מנוע 2.0 ליטר 150 כ"ס או 2.4 ליטר עם 170 כ"ס. החידוש בתחום ההנעה נמצא בתיבת ההילוכים, כאן מיצובישי התקינה את תיבת ההילוכים הרציפה CVT העדכנית שלה ולפי החברה התיבה החדשה מציעה ביצועים עדיפים וצריכת דלק חסכונית יותר.