סקודה מרחיבה את היצע גרסאות הדור הרביעי של האוקטביה עם תוספת של רמת גימור ספורטליין (Sportline), המוצעת לראשונה בדגם, ולפי החברה רמת הגימור הזו מעניקה לדגם מראה ספורטיבי יותר לצד אבזור עשיר המציב את הדגם בין רמת הגימור סטייל הגבוהה לדגם הביצועים אוקטביה RS.
רמת הגימור ספורטליין זמינה בשתי גרסאות המרכב של הדגם, האצ'בק וסטיישן, יחד עם כל היצע המנועים של האוקטביה, החל מ-1.0 ליטר עם 115 כ"ס ועד לדגם 2.0 ליטר 190 כ"ס עם הנעה כפולה או דגם הפלאג-אין 1.4 ליטר עם 204 כ"ס.
אתם בטח שואלים מה בדיוק ההבדל בין האוקטביה דיינמיק לבין האוקטביה ספורטליין? אז המון דומה חיצונית אך דגם הספורטליין זכה למראה קצת ספורטיבי יותר באמצעות תוספת של מפצל זרימה שחור בתחתית הפגוש הקדמי, לסופיות אגזוז (מלאכותיות) בכרום בתחית הפגוש האחורי והכיתוב "SKODA" על דלת תא המטען צבוע בשחור. כמו בדגם דיינמיק נמצא גימור בשחור מבריק למסגרת הגריל הקדמי, מראות הצד, מסגרת החלונות ואנטנת הגג וכן תוספת של ספוילר צנוע על דלת תא המטען. בדגמי ספורטליין נוכל למצוא לוגו SportLine על הכנפיים הקדמיות.
רמת הגימור ספורטליין כוללת כסטנדרט חישוקי "17 בדומה לדגם דיינמיק, אותם ניתן לשדרג לחישוקי "18 Vega כמו בדגם סטייל וייחודי לאוקטביה ספורטליין ניתן לשדרג גם לחישוקי "19 Taurus. לקוחות האוקטביה ספורטליין יכולו לשדרג את הבולמים לבולמים אדפטיביים DCC המאפשרים בחירה מבין 15 דרגות קשיחות שונות. כמו באוקטביה סטייל, גם כאן נמצא פנסים ראשיים בטכנולוגיית LED Matrix כסטנדרט.
סקודה לא חושפת תמונה של תא הנוסעים, אך היא מציינת כי נמצא שם, כמו בדגם דיינמיק, את גלגל ההגה הספורטיבי של האוקטביה עם שלושה חישורים ואת מושבי הספורט עם משענת אינטגרלית, בדגם ספורטליין למושבים אלו ריפוד עור משולב באלקנטרה (ליתר דיוק ThermoFlux - בד סינתטי נושם במראה של אלקנטרה) לעומת בד פשוט בדגם דיינמיק ועל גלגל ההגה מוטבע לוגו "Sporline". כמו ברמת הגימור סטייל נמצא אריג העוטף את פס הקישוט המרכזי של הדשבורד וכמו ברמת הגימור דיינמיק נמצא שימוש נרחב יותר בגימור שחור מבריק, דוושות בגימור מתכתי ותקרה כהה לתא הנוסעים.