הקורסה GSi החדשה היא גרסה בכיול ובמראה של OPC אך קיצונית פחות ועם מנוע חלש יותר.
לאחר שהחשפה מוקדם יותר השנה את האינסיגניה GSi, אופל חושפת כעת את הקורסה GSi, גרסה בכיול ספורטיבי לקורסה שלוש דלות אשר תגשר על הפער בין הגרסאות הרגילות לגרסת הביצועים קרוסה OPC.
הקורסה GSi מקבלת כיול מתלים בהשראת דגם ה-OPC הקיצוני ואשר נבחן וכיול על מסלול הנורבורגרינג הגרמני, מה שלפי אופל מעניק לדגם ניהוג חד וספורטיבי המהנה גם בנהיגה יום יומית רגילה.
בשלב זה, אופל לא חושפת איזה מנוע נמצא מתחת למכסה המנוע, זו שאלה מעניינת לאור הרכישה של אופל ע"י קבוצת PSA (פיג'ו-סיטרואן). לאור העובדה שהדגם אל תוכנן על פלטפורמה של PSA, סביר להניח שנפגוש בחזית הדגם את מנוע ה-1.4 ליטר 150 כ"ס המוכר של אופל, זאת לעומת מנוע ה-1.6 ליטר טורבו 207 כ"ס של הקורסה OPC.
בצד הקוסמטי אנחנו פוגשים עיצוב כמעט וזהה לקרוסה OPC, עם פגוש קדמי, חצאיות צד וחישוקי ה-"18 שנלקחו ישירות מהקורסה OPC, כך שההבדל הוויזואלי בין הדגמים נמצא בעיצוב הקיצוני יותר של הפגוש האחורי עם צמד יציאות המפלט הבולטות בדגם ה-OPC.