פולקסווגן פותחת אולם תצוגה חדש וגדול ממדים במגדל צ'מפיון החדש בבני ברק. באותו הבניין יפתח בקרוב גם אולם דגל חדש של אודי.
חטיבת פולקסווגן, מבית צ'מפיון מוטורס תשיק את האולם המרכזי החדש שלה במגדל צ'מפיון ותחל לעבוד באופן רשמי בו החל מה- 14/11. האולם החדש השוכן ברח' ששת הימים 30 על גבול רמת גן בני ברק (מול קניון איילון) מחליף את האולם המרכזי הנוכחי ששוכן בלח"י 9 בני ברק שייסגר. זהו אולם התצוגה הראשון שפותחת צ'מפיון מוטורס במגדל הנקרא על שמה.
תכנון ובניית אולם התצוגה של פולקסווגן בקומת הקרקע של המגדל בן ה- 38 קומות החלו לפני כחמש שנים. עלות הקמת אולם התצוגה עצמו – רק של פנים אולם התצוגה של פולקסווגן (ללא המגדל) - נאמדת בכ- 10 מליון שקל. פתיחת אולם התצוגה החדש של פולקסווגן במגדל, סוגרת מעגל לאחר שהמגדל נבנה על פני אולם התצוגה הישן של פולקסווגן וצ'מפיון שנסגר בשנת 2004. באותו מגדל, יפתח בקרוב אולם תצוגה חדש של אודי שיהווה את אולם הדגל של היצרן בישראל לצד האולם הרכזי בהרצליה פיתוח.
האולם החדש, המתמודד על התואר – אולם התצוגה הגדול בישראל, הינו האולם הגדול והחדשני ביותר שיש לפולקסווגן להציע בישראל עם שתי קומות של תצוגת רכבים וקומת גלריה עם משרדים. לכך אפשר להוסיף גם קומת גג פתוחה לאירועים עם מעלית פנימית שקופה. האולם נבנה על פי הסטנדרט הבינלאומי של היצרן, משתרע על כ- 1,100 מטר וצפוי להכיל כ- 21 רכבי תצוגה ו-10 עמדות שירות ושיווק וחניה צמודה. חזית ופנים האולם כוללות את השפה החזותית החדשנית הנהוגה בכל אולמות פולקסווגן בעולם על פי תפיסת ה-Modular Concept - חזית ופנים האולם מעוצבים בתבניות ממוסגרות תוך הקפדה על צבע הלבן והבלטת הרכבים בו. פנים האולם כולל ציוד המגיע היישר מגרמניה. גם הסביבה החיצונית לאולם תכלול שינויים עם פיתוח סביבתי כדוגמת גינות נוי, בריכות דגים ועוד. כל תהליך התכנון והבנייה נעשה בליווי ועזרה מצד פולקסווגן העולמית על מנת להתאים את האולם לסטנדרטים העדכניים והקפדניים ביותר של פולקסווגן כמו בכל העולם.
לכבוד פתיחת האולם תקיים פולקסווגן עבור לקוחותיה השקה רשמית, שתתקיים בתאריך ה- 21/11 באולם עצמו. בהשקה ייטלו חלק הנהלת החברה, לקוחות, נציגי הנהלת VW שיבואו לביקור מיוחד עבור האירוע, ועוד אורחת חדשה שבעברה כבר ביקרה פה – החיפושית החדשה, ששיווקה בעולם החל כבר לפני כשנה והפעם לפי צ'מפיון מוטורס היא מגיעה לקראת שיווקה העתידי בארץ.
קובי בלום, מנהל חטיבת פולקסווגן בצ'מפיון מוטורס: "לאחר שנים של המתנה, אנו שמחים להשיק את האולם המרכזי של פולקסווגן בסטנדרט שלא נראה בישראל. חווית השירות והטיפול בלקוחותינו באולם החדש תשתדרג כיאה למותג פולקסווגן עממי - פרמיום. השקעה זו מתווספת לעוד כחמישים מיליון שקל שהושקעו בשלוש שנים האחרונות בשדרוג ושיפור אולמות פולקסווגן בכל רחבי הארץ, על פי הסטנדרט שקבעה פולקסווגן העולמית. אנו משוכנעים שפתיחת האולם החדש, כמו גם שדרוג האחרים, יעזרו לפולקסווגן לשמור מעמדה בשוק הרכב הישראלי".