כחודש לאחר שהציגה את דגמי 2020 המחודשים של ה-Q7, אודי חושפת את גרסת הביצועים המחודשת של הדגם, SQ7 TDI. הדגם זכה לשינויים רבים, אך מנוע הדיזל הבריון של הדגם נותר ללא שינוי.
כמו במתיחת הפנים לדגמי ה-Q7 הרגילים, גם ב-SQ7 נמצא עיצוב חדש לפנסים הראשיים, לפגוש הקדמי ואחורי, לפנסים האחוריים ועיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים - התוצאה היא מראה ספורטיבי ואגרסיבי יותר וצריך להודות גם מוצלח יותר. תא הנוסעים מציג מהפכה של ממש שכן אודי החליפה את הדשבורד של הדגם בזה של ה-Q8, מה שמעניק לדגם שדרוג טכנולוגי משמעותי וכן רשימת אבזור נוחות ארוכה מבעבר.
בחזית הדגם נמצא כאמור את אותה יחידת הנעה של הדגם היוצא: מנוע 4.0 ליטר V8 טורבו דיזל הנעזר בשני מגדשי טורבו, אחד רגיל והשני חשמלי לטווח הסל"ד הנמוך-בינוני, שילוב המאפשר לבטל את השהיית הגדישה בסל"ד נמוך המאפיין לרוב מנועי דיזל בעדי מגדש יחיד. את המגדש החשמלי מזינה מערכת חשמל נפרדת במתח של 48V האחראית גם על תפעול המוטות המייצבים האקטיביים של הדגם (אופציה).
המנוע מייצר הספק מרבי של 435 כ"ס בין 3750 - 4750 סל"ד ומומנט מרבי אדיר של 91.7 קג"מ המתקבל בין 1250 - 3250 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטו' וכמובן למערכת הנעה כפולה קוואטרו, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.8 שניות, מהירות מרבית של 250 קמ"ש ולצריכת דלק משולבת של 13.5-13.1 ק"מ לליטר - נתונים זהים לאלו של הדגם היוצא.
אודי SQ7 נשען כסטנדרט על מתלי אוויר בכיול ספורטיבי והוא מצויד במערכת היגוי לכל ארבעת הגלגלים. לקוחות שירצו לשדרג את יכולת הבלימה יוכלו לבחור בצלחות בילום קרמיות.