אודי חושפת את ה-S1 החדשה שמוכנה להשפיל את המתחרות עם 230 כ"ס ממנוע 2.0TFSI, הנעה כפולה ורק 5.8 שניות 0-100 קמ"ש.

2014 אודי S1 החדשה
2014 אודי S1 החדשה

רק לפני מספר שעות חשפנו תמונות ראשונות של אודי S1 החדשה וכעת, אודי חושפת פרטים ראשונים על ה-S1 החדשה 2014, גרסת הביצועים של הסופרמיני A1 אשר תוצג בבכורה עולמית בתערוכת ז'נבה בחודש הבא.

בתמונות אתם אמנם רואים את ה-S1 בתצורת הספורטבק בלבד, אך אודי תשווק את ה-S1 גם בתצורת שלוש דלתות. בחזיתה של ה-S1, אודי הציבה מנוע 2.0 ליטר TFSI בהספק מרבי של 231 כ"ס ומומנט מרבי של 37.75 קג"מ, זה קצת פחות מה- 256 כ"ס של ה-A1 קוואטרו ששווקה במהדורה מוגבלת ב-2012 והיוותה סוג של קדימון ל-S1. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים המעבירה את הכוח לכל ארבעת הגלגלים (קוואטרו) דרך דיפרנציאל רב מצמדי מסוג האלדקס.

עם נתונים אלו ועל משקלה הקל יחסית של ה-S1, זה מספיק בכדי להאיץ את ה-S1 מעמידה ל-100 קמ"ש ב-5.8 שניות בלבד (5.9 שניות ב-S1 ספורטבק). אלו מספרים ששמים בצל לא רק מתחרות כגון רנו קליאו RS או פיג'ו 208GTI, אלא גם הוט האצ' גדולות כגון פוקוס ST ופולקסווגן GTI.

אודי S1 לא זוכה רק במנוע חזק והנעה כפולה. בכדי להציע יכולות כביש גבוהות, מערך המתלים עודכן כאשר מאחור מתלה רב חיבורי החליף את קורת הפיתול של ה-A1 הרגילה, ומלפנים אודי עדכנה את מתלה המקפרסון. המרכב הנומך בכמה מ"מ ונוספו נקודות ריתוך בשלדה לטובת קשיחות מבנה גבוהה יותר.בנוסף, מערכת בקרת היציבות עודכנה ומציעה שתי דרגות פעולה (אודי לא מציינת אם היא ניתנת לניתוק מלא) ודיפרנציאל מוגבל החלקה אלקטרוני יבולם במידת הצורך את הגלגל הפנימי בסיבוב.

ה-S1 מצוידת כסטנדרט בחישוקי "17 עם צמיגי 215/40, כאופציה ניתן לבחור בחישוקי "18 עם צמיגי 225/35. הדגם מצויד בבורר מצבי נהיגה (Audi Driver Select) המשנה את אופי פעולת המנוע, תגובת הדוושה, את ההיגוי וקשיחות הבולמים. תאורת קסנון מלפנים תוצע כאופציה ותאורת LED מאחור כסטנדרט.

audi_s1_sportback_1
audi_s1_sportback_1
audi_s1_sportback_2
audi_s1_sportback_2
audi_s1_sportback_3
audi_s1_sportback_3
audi_s1_sportback_4
audi_s1_sportback_4
audi_s1_sportback_5
audi_s1_sportback_5

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.