אודי A6 אוונט החדשה מציעה יותר מרחב, יותר חיסכון בדלק ומנוע דיזל חדש ובריון.
אודי חשפה הערב בברלין (רביעי) את גרסת הסטיישן לאודי A6, הנקראת באודי A6 אוונט. מבוססת על גרסת הסדאן, לאודי A6 אוונט מידות של 4.93 מטר אורך (15 מ"מ יותר מהסדאן), 1.87 מטר רוחב, 1.46 מטר גובה ובסיס גלגלים של 2.91 מטר כמו הסדאן אך ב-7 ס"מ יותר מהדגם היוצא.
למרות הממדים הדומים לדגם היוצא, ה- A6 אוונט החדשה קלה בכ-70 ק"מ בזכות שימוש נרחב יותר באלומיניום. תא המטען מציע נפח של 565 ליטר ו-1680 ליטר כאשר המושבים מקופלים. הנפח המוצע כאשר המושבים מקופלים אמנם יותר מזו של ב.מ.וו סדרה 5 טורינג, אך בכ-300 ליטר פחות מזו של ה- E קלאס סטיישן (אסטייט).
עם ההשקה תוצע ה-A6 אוונט עם שני מנועי בנזין, 2.8FSI ו-3.0TFSI בהספקים של 205 כ"ס ו-300 כ"ס בהתאמה. התחום מנועי הדיזל, גרסת הבסיס תוצע עם מנוע 2.0TDI בהספק של 174 כ"ס שתשווק עם תיבה ידנית בלבד ותציע צריכת דלק של 20.0 ק"מ לליטר. עוד מנוע דיזל V6 בשני בהספקים של 205 כ"ס ו-245 כ"ס.
החדשה החשובה עם הצגת הדגם, זהו מנוע 3.0TDI V6 חדש כפול מגדשים בהספק של 310 כ"ס המאפשר להאיץ את הסטיישן הזו ב-5.4 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש. מנוע זה ישודך לתיבת 8 הילוכים אוטו'. שאר המונעים יוצעו עם תיבה ידנית או CVT רציפה או 7 הילוכים DCT כפולת מצמדים.
בתחום המנועים, תוצע ה-A6 אוונט החדשה עם אותם מנועים מוכרים של גרסת הסדאן, מעניין יהיה לראות אם גם הפעם כמו בעבר תוצג גרסת ה-RS6 גם בתצורת סטיישן.