כלמוביל, מציגה את אסטרטגיית הקבוצה לעידן הדיגיטלי עם רכישת רכב חדש אונליין ופיתוח חדש למערכת המולטימדיה קונקטד של החברה הכוללת כעת גם תפעול קולי טבעי.
בעידן בו ניתן לרכוש אונליין כמעט כל מוצר העולה על דעתכם בכמה קליקים בעכבר, שוק הרכב נותר מאחור ורכבים חדשים עדיין נמכרים בדרך המסורתית בלבד של אולם תצוגה, מישוש הרכב, פגישה עם סוכן, מילוי ניירת וכו׳.
בקבוצת כלמוביל, יבואנית יונדאי, מיצובישי, מרצדס וסמארט, שואפים לשנות את המשוואה הזו והיום (ד׳), הציגה הקבוצה את הצעד הראשון ביישום אסטרטגיית ה- CASE שלה לעשור הקרוב כולל השקה רשמית של שירות כלמוביל Connect שהינו שירות חדש פרי פיתוח הקבוצה.
מדובר בשירות המאפשר לראשונה בישראל ביצוע תהליך מלא של קניית רכב חדש און ליין וקבלתו במועד שנקבע באחד מאולמות התצוגה ברחבי הארץ. כמו כן כולל ה- Connect מערך ניהול נהיגה ותקשורת באמצעות אפליקציה, המאפשרת שליטה ובקרה דיגיטלית וניהול דיאלוג און ליין עם הרכב ופתיחת "אזור אישי" מותאם לכל לקוח שדרכו ינהל קשר מלא באמצעות רכבו.
אולם מכירה דיגיטלי:
כל תהליך המכירה לרבות התשלום המלא על הרכב יתבצע און-ליין באולם מכירות דיגיטלי. תהליך ההזמנה אשר כולל בחירת דגם, מפרט, אבזור, צבע, מימון, ביטוח, העברת הכספים והחתימות יעשו באמצעות האולם הדיגיטלי עד לאיסוף הרכב מאחד מאולמות התצוגה של החברה ברחבי הארץ. בשלב זה רכישה אונליין תתבצע במותגים יונדאי ומיצובישי. תהליך הרכישה פשוט וקל, נהיר וברור ובנוסף, תזכו להנחה במחיר (טוסון ELITE לדוגמה בהנחה של 6,000 שקל) לצד אבזור נוחות או מיגון מתנה.
אפליקציית Connected Car:
האפליקציה החדשה מבית כלמוביל, המתווספת למערכת ה- Connected Car הקיימת כיום כבר בכ- 160 אלף כלי רכב שנמסרו ללקוחות הקבוצה, מציעה מגוון שירותים דיגיטליים כגון איתור מיקום הרכב, ניווט אל הרכב, נתונים אודות התנהגות הנהג - תאוצות, מהירות וכו׳ - רמת מתח מצבר הרכב ועוד. המערכת מאפשרת ניהול תקשורת מלאה בנוחות ובניהול קולי עם הרכב, אנשי קשר, מרכזי השירות של החברה והאפליקציות המוצעות.
האפליקציה/מערכת מאפשרת בנוסף תיאום טיפול במוסך ללא שיחה למוקד שירות, ניהול תאונה, חידוש חבילת גלישה, ספר רכב דיגיטלי, ניהול והוספת נהגים חדשים ובני משפחה, הסבר על נוריות חיווי, שיחה ישירה למוקד שירות ועוד.
מערכת Connected Car היא פרי פיתוח עצמאי של כלמוביל, היא מבוססת על מערכת ההפעלה אנדרואיד ומאפשרת לנהגים אינטרנט אלחוטי, ניווט WAZE, אפליקציות חניה, רדיו אינטרנטי, ספר רכב ועוד.
צביקה פולק מנכ"ל קבוצת כלמוביל מציין: "מדובר בסנונית הראשונה של יישום אסטרטגיית ה- CASE של הקבוצה שיבוא לידי ביטוי בהצעת מגוון שירותים ומוצרים בעשור הקרוב. הקבוצה שמה לה למטרה להוביל בישראל את אסטרטגיה זו שעיקרה חיבוריות, אוטונומיות, שיתוף והנעה חשמלית והיברידית- [ Electric, [Connected, Autonomous, Share כחלק מהשינוי של ענף הרכב העולמי והעידן הדיגיטלי. במסגרת אסטרטגיית ה- CASE נציע בנוסף למוצרי הקבוצה גם מגוון שירותים שטרם הוצעו בישראל", הוסיף פולק.