הלמ"ס מפרסמת את הנתונים הראשונים של הנסועה הארצית של כלי הרכב בישראל בשנת 2010.
לפי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בשנת 2010 הסתכמה הנסועה הארצית של כלי רכב מנועיים בכ-50 מיליארד ק"מ, גידול של כ-2.3% לעומת שנת 2009. העלייה בנוסעה הכוללת נובעת בעיקר מעלייה של כ-3.3% במצבת הרכב ומירידה של כאחוז בנסועה השנתית הממוצעת לרכב . הנסועה הממוצעת לרכב פרטי בישראל נותרה כשהייתה בשלוש השנים האחרונות והיא עומדת על 16,700 ק"מ.
הנסועה הממוצעת לרכב מנועי בישראל עמדה 2010 על 19,900 ק"מ (לעומת 20,100 ב-2009). שיאני הנסועה הם נהגי המוניות עם ממוצע של כ-81,300 ק"מ ב-2010, אוטובוסים כ-64,600 ק"מ, אוטובוס זעיר כ-51,800 ק"מ, משאיות סולר כ-38,100 ק"מ, משאית בנזין כ-20,200 ק"מ, רכב פרטי כ-16,700 ק"מ (זהה ל-2009) ואופנועים עם כ-8,900 ק"מ.
לפי הלמ"ס, בבדיקת השינויים שחלו מאז 1990, נמצא כי הצפיפות בכבישים ממשיכה לגדול. בעוד הנסועה השנתית גדלה ב-167% לעומת 1990 ומצבת כלי הרכב גדלה ב-153%, שטח הכבישים גדל ב-77% בלבד (הרחבת כבישים קיימים וכבישים חדשים) ואורך הכבישים בישראל גדל ב-40% בלבד (סלילת כבישים חדשים).