שברולט תחל להציע בהודו (ובהמשך באירופה) את מכונית המיני ספארק, עם מנוע 1.0 ליטר טורבו דיזל.
בשבוע הקרוב, תחל שברולט הודו לשווק את הספארק (Beat בהודו) עם מנוע טורבו דיזל 3 צילינדרים בנפח 1.0 ליטר (936 סמ”ק). השיווק של גרסת הדיזל נועד לענות על העלייה במחירי הדלק שכמו בכל העולם, הפכה לנושא החם בתחום התחבורה בהודו וכן בכדי שלשברולט יהיה מענה לפורד פיגו דיזל.
מנוע הדיזל פותח ע"י מפעל המנועים של ג'נרל מוטורס באיטליה בשיתוף עם ג'נרל מוטורס הודו. מנוע הדיזל בעל הספק של 57 כ"ס ומומנט של 14.27 קג"מ המתקבל ב-1750 סל"ד כאשר 70% ממנו מתקבלים כבר ב-1250 סל"ד. צריכת הדלק (לפי הטלוויזיה ההודית) תעמוד על כ-24 ק"מ לליטר לעומת 19.6 ק"מ לליטר לספארק 1.2 ליטר בנזין המוכרת לנו בישראל.
המנוע פותח במיוחד עבור השוק ההודי והתנאים האקלימיים בהודו, בכדי להציע מקסימום שרידות במינימום מחיר. למעט המנוע, שברולט ערכה שינוי נוסף בספארק דיזל בכדי לשפר את צריכת הדלק וההיגוי עבר מתגבור הידראולי לתגבור חשמלי. לישראל כמובן שהיא לא צפוייה להגיע שכן עם המיסוי הירוק מחירה יאמיר למעל ל-70 אלף ש"ח, מחיר לא רלוונטי למכונית מיני ידנית בישראל.