שברולט ישראל תשיק השנה שלל דגמים חדשים ומחודשים עם רמת אבזור גבוהה כולל המאליבו החדשה, עם מנוע 2.0 ליטר טורבו 259 כ"ס.
שנת 2012, לא הייתה שנה מוצלחת במיוחד לשברולט ישראל. עם מסירות של כ-8,000 רכבים חדשים בלבד, שברולט רשמה ירידה של 44% לעומת שנת 2011 שהייתה שנת שיא של המותג. חלק מהסיבות לכך הן התמקדות בשוק המוסדי ולא בצרכן פרטי וכן צי רכבים שלא תאם את התמורות שחלו בשוק הרכב הישראלי "פער מוצרי".
בשנת 2013, הצרכן הפרטי הוא "המלך" בשברולט ישראל וכל הדגמים החדשים/מחודשים ש-UMI (יבואנית שברולט בישראל) תשווק השנה, מכוונים אל הלקוח הפרטי באמצעות רמת אבזור גבוהה ותמחור תחרותי. את יריית הפתיחה למהלך הזה, החלה שברולט עם שלוש דגמים מחודשים/חדשים: ספארק, סוניק וקרוז, אשר זכו לשדרוג משמעותי ברמת האבזור ובעיקר למחיר חדש, זול מבעבר ואטרקטיבי במיוחד, זאת בעוד רוב המותגים בישראל העלו את מחירי הדגמים שלהם.
כל הדגמים, החל מהסוניק, יוצעו כסטנדרט עם בקרת שיוט, מערכת שמע מקורית עם כניסות USB+AUX ושליטה מההגה, דיבורית BT, חיישני תאורה וחנייה ועוד. בנוסף, כאופציה או כסטנדרט, הדגמים יוצעו עם גג נפתח ומערכת MYLINK החדשה של שברולט. מערכת MYLINK מבססת מסך מגע גדול ("7 צבעוני) ומאפשרת התממשקות מלאה לטלפון סוללרי חכם. היא כולל כניסת USB+AUX, קישורית BT ושליטה מלאה מגלגל ההגה על השמע והסלולרי. מהתנסות קצרה במערכת, המסך איכותי במיוחד ומגיב היטב למגע, הוא ברור גם בשמש ישירה ובעיקר, זו מערכת מאוד אינטואיטיבית, פשוטה וידידותית לתפעול הנמקה את הקונסולה המרכזית מעודף של כפתורים.
שברולט ישראל 2013 – הדגמים:
- ספארק חדשה (מתיחת פנים)
- סוניק (תיה"ל חדשה, אבזור משודרג)
- קרוז 2013 חדשה (מתיחת פנים) ותוספת גרסאות האצ'בק וסטיישן.
- מאליבו חדשה (דגם חדש לחלוטין)
- אורלנדו (תמחור משופר)
- קפטיבה ספורט (תמחור משופר)
- טראוורס חדש (מתיחת פנים)
- סילברדו (דגם דיזל חדש ב- 2014)
- סוואנה (תמחור משופר)
בהמשך השנה:
- קפטיבה (מתיחת פנים)
- טראקס (דגם חדש לחלוטין)
- אימפלה חדשה (דגם חדש לחלוטין)
שברולט ספארק 2013: הכי מאובזרת וחזקה בסגמנט
מחיר: 62,900 שקל במקום 67,900 ש"ח
שברולט ספארק החדשה/מחודשת, מגיע בדגם 2013 לאחר מתיחת פנים לדגם. מתיחת הפנים לדגם כוללת עדכון לעיצוב החיצוני ובמיוחד, תא נוסעים ששודרג באופן משמעותי בכל הקשור לאיכות החומרים והגימור זאת ביחד עם שדרוג משמעותי ברמת האבזור שהיא הגבוהה כיום בסגמנט וכוללת מערכת שמע מקורית (איכותית יחסית) עם כניסת USB+AUX, מזגן, 4 חלונות חשמל, מחשב דרך, מראות צד חשמליות, פנסי ערפל קדמיים ועוד. הדגם משווק עם מנוע 1.2 ליטר 82 כ"ס ו-11.3 קג"מ, תיבת הילוכים ידנית ומציע צריכת דלק משולבת של 19.6 ק"מ לליטר.
שברולט סוניק 2013: תיבת הילוכים חדשה
מחיר: 99,900 שקל במקום 104,900 שקל לדגם HB ו-103,900 שקל במקום 107,900 שקל לדגם הסדאן.
שברולט סוניק מגיע בדגם 2013 עם תיבת שישה הילוכים אוטו' חדשה, בדגם הסדאן וההאצ'בק, המציעה שיפור של 10% בצריכת הדלק (קבוצת זיהום 4 במקום 7). הסוניק תשווק עם מנוע אחד: 1.6 ליטר 116 כ"ס ו-15.8 קג"מ. המנוע משודך כאמור לתיבת 6 הילוכים אוטו' ומספק ביצועים של 11.7 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 178 קמ"ש. צריכת דלק: 15.1 ק"מ לליטר בדגם HB ו-15.4 ק"מ לליטר בסדאן.
הסוניק תשווק בשתי רמות גימור, LTZ ו-LTZ PLATINUM: רמת הגימור הבסיסית כוללת בין היתר: 4 חלונות חשמל, מראות צד חשמליות, מערכת שמע מקורית (6 רמקולים) עם כניסת USB+AUX (בתא ייעודי סגור), דיבורית BT, מחשב דרך, משענת יד אחורית ומרכזית, חישוקי "16 קלים, חיישני תאורה וחנייה ועוד. רמת הגימור Platinum בתוספת של 5,000 שקלים, מוסיפה את מערכת MYLINK וגג נפתח.
שברולט קרוז 2013: תיבה חדשה ושדרוג האבזור והגימור
מחיר: 121,900 שקל במקום 123,900 שקל (תוספת לגג ומערכת Mylink רק 4,000 שקל).
שברולט קרוז 2013, מגיעה לישראל לאחר מתיחת פנים למשפחת דגמי הקרוז שתתרחב השנה בעזרתן של הקרוז HB והקרוז סטיישן SW. חיצונית, השינויים קלים בלבד, אך תא הנוסעים הוא זה שזכה לשדרוג המשמעותי ביותר.הקונסולה המרכזית חודשה לחלוטין, פחות כפתורים ובגימור אלומיניום מוברש, איכותי ומרשים למראה.
כמו כל דגמי שברולט 2013, גם כאן רמת האבזור גבוהה במיוחד (כמו הסוניק ובתוספת של חימום למושבים). הקרוז סדאן תשווק עם מנוע 1.6 הקודם עם 124 כ"ס ו-15.8 ק"מ. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים אוטו' חדשה עם יחסי העברה קצרים יותר בהילוכים הנמוכים, מה שאפשר לשפר את ביצועי המנוע בתנועה עירונית. התיבה החדשה אפשרה בנוסף לשפר את צריכת הדלק העומדת בדגם המחודש על 14.3 ק"מ לליטר.
אל הקרוז סדאן, יצטרפו כאמור בעוד חודשיים שי גרסאות חדשות: קרוז האצ'בק HB וקרוז סטייזן SW שהוצגו בשנה שעברה בתערוכת פריז. הקרוז האצ'בק תשווק ברמת גימור אחת בלבד, LT PLATINUM ועם מנוע 1.6 ליטר במחיר של 124,900 שקל. הקרוז סטיישן תשווק באותה רמת הגימור הגבוהה, אך עם מנוע 1.8 ליטר 140 כ"ס ובמחיר של 127,900 שקל.
אל שלישיית דגמי הליבה, יצטרפו בקרוב דגמים חדשים נוספים: מאליבו החדשה, סוניק RS וטראוורס החדש/מחודש. המאליבו החדשה (חדשה לחלוטין), תשווק בישראל במחיר הצפוי לעמוד על בין 180-190 אלף שקל והיא תוצע עם מנוע אחד, חזק במיוחד: 2.0 טורבו עם 259 כ"ס המשודך לתיבת 6 הילוכים אוטו'. גם כאן רמת הגימר/אבזור תהיה גבוהה במיוחד עם 10 כריות אוויר, חישוקי "18, מערכת MYLINK גג נפתח ועוד.
גם הטראוורס, הקרוסאובר/מיניוואן הענק של החברה, יגיע בקרוב בדגם 2013 לאחר מתיחת פנים מקיפה. הטראוורס 2013 החדש מציג חזית חדשה ופחות "מאיימת" בהתאם לשפת העיצוב העדכנית של שברולט אשר תוצג בעתיד בדגמים נוספים. למרות שמדובר במתיחת פנם בלבד, תא הנוסעים של הטראוורס זכה לתשומת הלב הרבה ביותר והוא כמעט חדש לחלוטין. מתא נוסעים אפרורי ופלסטיקי הוא הפך לתא נוסעים מודרני, איכותי ויוקרתי.
גם רמת הבטיחות שופרה בטראוורס החדש כאשר הוא הדגם הראשון בעולם לעשות שימוש בכרית אוויר מרכזית (בין המושבים הקדמיים).
בהמשך השנה (לקראת סוף 2013) ינחת בישראל שברולט טראקס, הקרוסאובר העירוני החדש של החברה. בשברולט בוחנים בנוסף את שיווקה של הסוניק RS, הגרסה האמריקאית עם מנוע 1.4 טורבו וכן את האימפלה החדשה, מכונית הסאלון החדשה של שברולט אשר הוצגה בדגם חדש לפני מספר חודשים. האימפלה החדשה הפכה ממכונית ציי רכב בדורה הקודם, למכונית המיועדת לשוק הפרטי והיא מציגה קפיצת מדרגה משמעותית לעומת הדור הקודם, בכל התחומים.