עיקר החידושים הם: מנוע 4.4 ליטר V8 טורבו דיזל חדש, ותיבת 8 הילוכים חדשה
הריינג רובר המחודש לשנת 2011, מציג מנוע דיזל חדש, תיבת הילוכים חדשה וגרסת Black מוגבלת לציון 40 שנה לריינג רובר. מנוע טורבו דיזל בנפח 4.4 ליטר V8 מחליף את מנוע ה-3.6 ליטר ומציע הספק של 309 כ"ס ומומנט של 71.4 קג"מ. על הנייר זה לא נשמע הכי מרשים במיוחד מול המתחרים הגרמניים למרות שאף אחד מהם לא מתקרב ליכולות השטח של הריינג רובר, עיקר הסיפור במנוע החדש הזה, זו צריכת הדלק הנמוכה משמעותית, צריכה משולבת של 10.7 ק"מ לליטר.
צריכת הדלק המנוכה מושגת בעזרת תיבת 8 הילוכים מתוצרת ZF, עם מנופי החלפה על ההגה ובורר הילוכים כמו שאנו מכירים מיגואר XF. שילוב המנוע ותיבת ההילוכים החדשה, מתבטא ברמת ביצועים מרשימה לרכב לא קטן זה עם 7.8 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 210 קמ"ש.
בכדי לעצור את המסה הזו, מצויד הריינג החדש בבלמי ברמבו עם צלחות בילום מאווררות, 380 מ"מ מלפנים ו-365 מ"מ מאחור, למעשה גקסת הדיזל החדשה מקבלת את מערכת הבלימה של גרסת ה-5.0 ליטר . לרוכשים יוצא מבחר צבעים חדשים, עיצובים חדשים לגלגלים, כל זאת יחד עם עיצוב חדש לפגוש הקדמי והאחורי, לפנסים האחוריים, לאורות הערפל, הגריל הקדמי, סבכת האוורור הצדית ויציאת צינות המפלט.
גרסת ה-Black לחגיגות ה-40 לריינג רובר, תיוצר במהדורה מוגבלת של 700 יחידות ותציע לרוכשים חישוקי 20 אינצ', נגיעות כרום, גימור עץ ושילוב צבעים ייחודי של פנים הרכב. מנוע ה-5.0 ליטר LR-V8 יישאר כפי שהיה עם אותה תיבת 6 הילוכים אוטומטית, 510 כ”ס ו-6.2 שניות ל-100 קמ”ש.