פיג'ו 107 מושקת לאחר מתיחת פנים לדגם הכוללת שינוי חיצוני קל ומנוע חסכוני יותר.
לובינסקי, יבואנית פיג'ו וסיטרואן בישראל, משיקה את פיג'ו 107 החדשה לשנת 2012 לאחר מתיחת פנים קלה לדגם. במקביל אליה מושקת סיטרואן C1 החדשה.
פיג'ו 107 הינה מכונית מיני עירונית מהחסכוניות והמבוקשות ביותר בישראל. הדגם זכה למתיחת פנים משמעותית והעיצוב הצעיר, הדינמי והעירוני שלו חוצה את גבולות הסטיילינג. הדגם זכה לעיצוב חיצוני מחודש ולשיפורים באבזור ותצרוכת הדלק. חרטומה של המכונית השתנה ומתאים את עצמו לקו של פיג'ו, באמצעות פגוש שמשלב גם תאורת יום מסוג לד.
ל- 107 יש 5 דלתות, מנוע בנזין בנפח 1 ליטר, המספק 68 כ"ס, עם תיבת הילוכים ידנית בעלת 5 הילוכים קדמיים או תיבת הילוכים רובוטית. מידות המכונית: אורך של 3.44 מ', רוחב של 1.63 מ' וגובה של 651.4 מ'. גם תצרוכת הדלק משתפרת במסגרת מתיחת הפנים לדגם. ממוצע של 23.2 ק"מ לליטר בגרסה הידנית, שיפור של כ-4% לעומת הדגם הקיים, ואילו הגרסה הרובוטית תציג תצרוכת של 22.2 ק"מ לליטר (שיפור של כ-2%).
במסגרת מתיחת הפנים והשדרוג בעיצוב וברמת ההידור, התווספו אבזורים ל-107 שיכללו פנסי ערפל, פנסי יום לד, חלונות אחוריים כהים הגה וידית הילוכים מצופים בעור בדגם הרובוטי, רדיו-דיסק מקורי ועוד.
המכונית מאובזרת במערכת ESP לבקרת יציבות אלקטרונית ובמערכות הבלמים המתקדמות לביצועים איכותיים ובטיחות גבוהה: מערכת ABS למניעת נעילת הגלגלים, מערכת EBD לחלוקת בלימה אלקטרונית ומערכת Cornering Stability Control לשמירה על היציבות בבלימה בזמן פניה. כמו כן המכונית מצוידת בשש כריות אויר.
המהירות המירבית היא 160 קמ"ש בדגם הידני ו-157 בדגם הרובוטי, התאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש עומדת על 12.3 שניות בדגם הידני ו-14 שניות בדגם הרובוטי. פליטת CO2 במסלול נסיעה משולב עומדת על 99 גרם לק"מ בדגם הידני ו-104 בדגם הרובוטי כאשר דרגת מס ירוק הינה 2.
המכונית תושק בישראל באפריל 2012:
הדגם הידני במחיר 69,990 שקל.
הדגם האלקטרוני במחיר 74,990 שקל משודרג בגלגל הגה וידית הילוכים בריפוד עור.