פיאט חשפה רשמית את הפנדה החדשה בתערוכת פרנקפורט (תמונות מהתערוכה).
פיאט פנדה החדשה, הוצגה בתערוכת פרנקפורט, אך לצערנו פיאט לא חשפה פרטים חדשים וחשובים כמו צריכת דלק וביצועים. עם מכירות שיחלו באירופה בתחילת 2012 ו-6.5 מיליון רכבים שנמכרו מהדגם המוחלף, לפיאט פנדה החדשה יש נעליים גדולות למלא עבור פיאט ולכן, פיאט לא יצרה דגם חדש לחלוטין אלא בעיקר שיפרה את הקיים.
פיאט פנדה החדשה נותרה עם בסיס גלגלים זהה אך צמחה בכל שאר המידות עם אורך של 3,650 מ"מ לעומת 3,538 מ"מ, רוחב של 1,640 מ"מ לעומת 1,578 מ"מ וגובה של 1,550 לעומת 1,450 מ"מ. פיאט תציע את הפנדה החדשה עם שש יחידות הנעה כאשר שתיים מהן עם אפשרות להנעה בביו-דלק או בגז.
יחידות ההנעה שישרתו את הפנדה החדשה הן: 1.2 ליטר בהספק של 69 כ”ס המשרת גם את הפנדה הנוכחית. מנוע 0.9 ליטר TwinAir בגרסה אטמוספרית או טורבו בהספק של 65 כ"ס ו-85 כ"ס בהתאמה, מנוע זה ישודך כסטנדרט למערכת עצור/סע. מנוע 1.3 ליטר טורבודיזל MultiJet 2 בהספק של 75 כ”ס גם כן עם מערכת עצור/סע. כל המנועים ישודכו לתיבת חמישה הילוכים ידנית או רובוטית Dualogic.
{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/F77ohbs8UhM?rel=0{/iframe}
בתחום הבטיחות, פיאט פנדה תצויד כסטנדרט ב-4 כריות אוויר, עיגוני Isofix, תאורת RDL ליום, אך ללא בקרת יציבות כסטנדרט (בישראל כמובן שכן), כך שכמו במקרה של הפיקנטו, לא בטוח שהפנדה תזכה לחמישה כוכבים במבחני הריסוק. פיאט תציע את הפנדה החדשה עם הנעה קדמית ובהמשך תוצג גם גרסת הנעה כפולה.
בתחום האבזור, פיאט הכינה רשימת אבזור ומבחר צבעי חוץ ופנים ארוכה מתמיד המעמידה את מספר האפשרויות על 600. דגמי הבסיס יכללו מערכת שמע מקורית עם שליטה מההגה, מזגן מכני, שני חלונות חשמל קדמיים, מחשב דרך מתקדם ומערכת Blue&Me המאפשרת קישורית BT ושליטה מההגה על הטלפון הסלולרי תוצע כאופציה.