פולקסווגן גולף GTI החדשה לשנת 2020 תוצע בתערוכת ז'נבה בחודש הבא עם מנוע 2.0 ליטר טורבו עם 245 כ"ס.
רגע לפני תערוכת ז'נבה, פולקסווגן חושפת טיזר לגולף GTI החדשה באמצעות איור החושף את החזית של הדגם הדור השמיני לגולף GTI. שיווקה של הגולף GTI החדשה יחל במחצית השנייה של 2020.
האיור מאשר את מה שכבר ידענו, החזית של הגולף GTI החדשה זהה למה שפגשנו מוקדם יותר החודש עם הגולף GTD, למעט כמובן התוספת של הפס האדום המסורתי הנמתח הפעם מקצה הפנס הימני לקצה הפנס השמאלי, וקצת מעבר. הפגוש הקדמי, אותו כבר פגשנו בדגם הפלאג-אין GTE, כולל שבכה בצורת חלת דבש ומנוקד בתאורת ערפל ייחודית המורכבת חמש נורות LED בצורת טרפז.
פולקסווגןו אמנם לא מספקת לנו נתונים טכניים על יחידת ההנעה של הדגם, אך אנחנו כבר יודעים לספר לכם ממידע שדלף לרשת כי הגולף GTI החדשה מצוידת במנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק מרבי של 245 כ"ס - הספק זהה לגרסת הפרפורמנס של הדגם הנוכחי.
לקוחות של הגולף שירצו חווית נהיגה ספורטיבית כמו בדגם ה-GTI אך עם צריכת דלק חסכוניות יותר יוכלו לבחור בגולף GTE בגרסת ה-245 כ"ס וטווח נסיעה חשמלי של כ-60 ק"מ או בדגם גולף GTD עם מנוע 2.0 ליטר דיזל בהספק הצפוי לעמוד על כ-200 כ"ס. בהמשך, נפגוש את הגרסאות הקיצוניות יותר של הגולף: גולף GTI TCR עם הספק מרבי הצפוי לעמוד על 300 כ"ס וכן הגולף R החדשה עם הספק הצפוי לעמוד על 330 כ"ס והנעה לכל הגלגלים כמובן המבדילה את הדגם מכל שאר גרסאות הביצועים של הגולף.
פולקסווגן מציינת כי בתא הנוסעים של הדגם, המבוסס כמובן על תא הנוסעים של הגולף 8 החדשה, נמצא תאורת אווירה ב-32 גוונים, תא נוסעים דיגיטלי וגלגל הגה ספורטיבי עם ממשק מגע. כמו בגולף החדשה גם ה-GTI מצויד ברכיב תקשורת Car2X (בין הרכב לרכבים אחרים ותשתיות כגון רמזורים), מערכת Travel Assist המאפשרת נהיגה סמי אוטונומית עד למהירות של 210 קמ"ש (שליטה מלאה על ההיגוי, תאוצה ובלימה אך עדיין חובה להחזיק את ההגה) ועוד.