סיאט מי, המכונית העירונית החדשה של סיאט תציעה צריכת דלק של 23.8 ק"מ לליטר, מרווח מכובד לנוסעים ורמת אבזור (אופציונלית) גבוהה מהמקובל.
סיאט מי Mii, היא מכונית עירונית חדשה של סיאט, כחלק מהשלישייה הזהה (למעט העיצוב) של קבוצת פולקסווגן הכוללת בנוסף את פולקסווגן אפ, וסקודה סיטיגו. סיאט מי תשווק בתחילה עם מנוע אחד בשני הספקים ובתצורת שלוש דלתות בלבד. דגם חמש דלתות פרקטי וגדול יותר, ייחשף לקראת אמצע 2012.
שיווקה של סיאט מי החל בימים אלו בספרד ובשאר אירופה וישראל הוא יחל לקראת המחצית השנייה של 2012. לפי התמחור בספרד, סיאט מי לא תהיה זולה במיוחד והיא מתומחרת בכ-1000-500 אירו יותר לעומת קיה פיקנטו או יונדאי i10.
לסיאט מי מידות של: 3,557 מ"מ אורך, 1,641 מ"מ רוחב, 1,478 מ"מ גובה ובסיס גלגלים של 2,420 מ"מ. נפח תא המטען עומד על 238 ליטר או 951 ליטר עם קיפול המושבים ומשקלה נע בין 929 ק”ג ל-940 ק”ג בהתאם לגרסת המנוע (בהמשך). בהשוואה לקיה פיקנטו, סיאט מי קצרה ב-32 מ"מ, רחבה ב-46 מ"מ, נמוכה ב-2 מ"מ ובסיס הגלגלים שלה ארוך יותר ב-35 מ"מ.
כל שלישיית פולקסווגן מוצעת עם יחידת הנעה אחת: מנוע שלושה צילינדרים בנפח 1.0 ליטר בשני הספקים. הספק הבסיס עומד על 60 כ"ס ב-5,000 סל"ד ומומנט של 9.7 קג"מ המתקבל בין 3,000-4,300 סל"ד. בגרסה הבכירה הספק המנוע עומד על 75 כ"ס ב-6,200 סל"ד עם מומנט זהה. שני המנועים מוצעים גם בגרסה חסכונית E-Ecomotive עם מערכת עצור/סע ובלימה רגנרטיבית לטעינת המצברים ושיפור קל באוירודינמיות.
המנועים משודכים לתיבת חמישה הילוכים ידנית (בהמשך תוצע תיבה רובוטית). דגם הבסיס מציע ביצועים של 14.4 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 160 קמ"ש (161 קמ"ש בגרסה החסכונית). צריכת הדלק עומדת על 22.22 ק"מ לליטר ו-23.8 ק"מ לליטר בגרסה החסכונית.
הדגם הבכיר, מציע ביצועים של 13.2 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 171 קמ"ש (173 בגרסה החסכונית). צריכת הדלק עומדת על 21.27 ק"מ לליטר ו-23.25 ק"מ לליטר בגרסה החסכונית.
בתחום הבטיחות, מוצעת סיאט מי עם ארבע כריות אוויר שתיים מלפנים ושתיים בצד, כאשר כריות הצד משמשות גם כסוג של ווילון להגנה על הראש. מערכת בקרת יציבות ESC מוצעת כאופציה (סטנדרט בישראל), עיגוני ISOFIX מאחור, ABS+EBD. מערכת ייחודית לשלישייה של פולקסווגן שמוצעת לראשונה בעולם במכונית עירונית, היא מערכת למניעת התנגשות בעיר הפועלת עד 30 קמ"ש ומפעילה את הבלמים עד לעצירה מלאה כאשר המערכת מזהה אפשרות להתנגשות כאשר הנהג לא הגיב בזמן.
בתחום האבזור, זהו כמובן תחום בו הכל תלוי בחבילת האבזור שיתפור היבואן המקומי צ'מפיון מוטורס, אך ברשימת האופציות ניתן למצוא: חיישני חנייה, מערכת בקרת שיוט, חיישניי תאורה וגשם, מזגן מכני (בלבד), חימום למושבים, שני חלונות חשמל (מתג יחיד לנהג), חישוקי 14 או 15 אינץ' קלים, מראות חשמל, מערכת שמע מקורית עם כניסת AUX (אין USB) ומחשב דרך.
כאופציה שככל הנראה לא תוצע בישראל, מציעה פולקסווגן מערכת מידע אישית ניידת PID (מסך מגע) בשת"פ עם חברת Navigon המתממשקת באופן מלא עם מערכות הרכב השונות. המערכת מציעה GPS, שליטה על מערכת השמע יחד עם כניסה לכרטיס microSD, דיבורית BT, מחשב דרך מתקדם ומורחב ועוד.