סיאט מציגה בתערוכת ז'נבה את האיביזה FR המחודשת לשנת 2012, שנוי גדול בחוץ וקל בלבד בפנים.
אל מתיחת הפנים לסיאט איביזה 2012, נחשפנו כבר בעבר וכעת סיאט מציגה את מתיחת הפנים לאיביזה ואיביזה FR בתערוכת ז'נבה.
כל גרסאות האיביזה, החל מדגם השלוש דלתות SC, החמש דלתות האצ'בק והסטיישן ST (נקראת בישראל Flow), זוכות בחזית חדשה עם פגוש קדמי חדש כוחני יותר למראה מבעבר, עם צמד פנסים חדשים גדולים וזוויתיים (תאורת LED רק בדגמים היקרים יותר). מהצד לא תבחינו בכל שינוי ומאחור, תמצאו פנסי בלימה חדשים מבוססי תאורת LED ורק חדי העין ישימו לב לפגוש אחורי חדש.
סיאט מרחיבה את קו דגמי ה-FR ולראשונה, גם גרסת הסטיישן של האיביזה מוצעת בגרסת FR שנשארת עם אותו מנוע 1.4TSI בהספק של 150 כ"ס. המנוע עבר מקצה שיפורים קל (כמו יתר המנועים) לטובת צריכת דלק משפורת. דגמי ה-FR, זוכים בנוסף לתאורת LED ליום המשולבת בפנסים הראשיים וכן לחישוקים קלים בעיצוב חדש. הביצועים בדגם נותרו כשהיו עם 7.6 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 212 קמ"ש.
תא הנוסעים, עבר שינוי הרבה פחות דרמטי מהחוץ והעיצוב הכללי נותר כשהיה. מה שכן השתנה במעט זהו שיפור קל באיכות החומרים, לוח המחוונים חודש ומכיל מד מהירות וסל"ד חדשים עם טבעת כרום על ההיקף בהתאם לרמת הגימור ומערכת בקרת האקלים עברה שדרוג קל והיא שונה במעט למראה. תא הכפפות, הוגדל ומציע נפח של 10.7 ליטר.
היצע המנועים כאמור נותר זהה לדגם 2009, ואת האיביזה ישרתו מנוע 1.2 ליטר 60 כ"ס ו-70 כ”ס,1.4 ליטר 85 כ"ס, 1.2TSI עם 105 כ"ס (גם בגרסת Ecomotive עם צריכת דלק של 19.6 ק"מ לליטר) , 1.4TSI עם 150 כ"ס ו180 כ"ס בדגם הקופרה שעדיין לא הוצג עם מתיחת הפנים.
גם מנועי דיזל יש בהיצע, כולל מנוע 1.2TDI בגרסת E-Ecomotive החסכונית הכוללת מערכת עצור סע וצריכת דלק משולבת של 29.2 ק"מ לליטר. מנועי דיזל נוספים הם 1.6TDI עם 90 כ"ס ו-105 כ"ס ו-2.0TDI עם 143 כ"ס בגרסאות ה-FR המציע 8.2 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 210 קמ"ש יחד עם צריכת דלק מרשימה של 21.7 ק"מ לליטר.