הרקסטון 4X4 החדש/מחודש מגיע עם מנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל 155 כ"ס, תיבת הילוכים אוטו' ושבעה מושבים.
טלקאר, יבואנית קיה וסאנגיונג בישראל, החלה בשיווקו של רכב הפנאי/שטח סאנגיונג רקסטון 4X4 החדש שזה לאחרונה למתיחת פנים מקיפה. הרקסטון החדש/מחודש (הוצג בסוף 2012 ומשווק בעולם כרקסטון W), זכה לעדכון מקיף לעיצוב החיצוני, שדרגו קל בתא הנוסעים ותוספת אבזור לדגם. הדגם מוצע במחיר של 225 אלף שקל ומתחרה עקרונית ברכבים כגון קיה סורנטו, אך עם יתרון ברור ביכולת השטח מול המתחרים.
החידוש העיקרי בדגם זו קבלתו של מנוע 2.0 ליטר דיזל חדש מפיתוח עצמי במקום מנוע הטורבו דיזל המיושן של מרצדס, זה אותו מנוע המשרת את הרודיוס המחודש. למנוע הספק של 155 כ"ס בין 3,400-4,000 סל"ד ומומנט מרבי של 36.7 קג"מ המושגים בין 1,500-2,800 סל"ד. המנוע משודך לתיבת הילוכים אוטומטית E-Tronic עם חמישה יחסי העברה. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 12.8 ק"מ לליטר.
הרקסטון הוא רכב שטח של ממש לשבעה נוסעים, עם שלדת סולם ומערכת הנעה כפולה בעלת שלושה מצבים: 2WD, 4WD HIGH, 4WD LOW, מרווח הגחון עומד על 25 ס”מ. האבזור כולל כסטנדרט זוג מסילות גגון אורכיות, מערכת שמע מקורית הכוללת כניסות USB/AUX, שליטה מגלגל ההגה ודיבורית בלוטות' מקורית, צמיגים במידה 235/75R16, חישוקים קלים, תאורת יום אוטומטית – DRL, הגה וידית הילוכים בגימור עור, מערכת בקרת שיוט, מראות צד מתקפלות חשמלית, מדרכות צד אינטגרליות, מערכת בקרת אקלים, חיישני נסיעה לאחור ועוד.
יהודה בר נתן, מנהל המכירות והשיווק בטלקאר: "הרקסטון המחודש הוא המצטרף האחרון לרודיוס ולאקטיון ספורטס שהושקו לאחרונה בישראל. אנו מאמינים שלרקסטון מקום של ממש בשוק המקומי המשווע לפתרונות של רכב בעל יכולת שטח, עם שבעה מקומות ישיבה ובמחיר תחרותי של ממש. הרקסטון בעל שלדת הסולם והילוך הכוח הוא מוצר מנצח בכל הקשור לוורסטיליות הנדרשת מרכב פנאי שטח של ימינו, כזה המאפשר למשפחה תנאי מחייה מצוינים לחווית נהיגה מעולה בכביש ויכולת עבירות מרשימה בשטח. למעשה, נכון להשקתו אין לרקסטון מתחרים ישירים בגזרת יכולת השטח בשילוב מנוע דיזל עוצמתי לצד שבעה מושבים.
ב - 1.2.2014 יפתח בת"א אולם תצוגה חדש למותג סאנגיונג, ברחוב ריב"ל. זאת מתוך ראייה עתידית של דגמים נוספים של המותג שצפויים להצטרף להללו המיובאים החל בשנת 2015."