סאנגיונג קוראנדו 2011 החדש, מוצע עם מנוע דיזל 175 כ"ס בלבד ותיבת 6 הילוכים. האבזור טוב והמחיר תחרותי.
טלקאר, יבואנית סאנגיונג לישראל, חוזרת לחיים ולתחרות בשוק הרכב עם תחילת שיווקו של הקרוסאובר, קורנדו החדש. לאחר היעדרות של 5 שנים, הקורנדו החדש שונה לחלוטין מהדגם הקודם, אשר יורד מהשטח ועולה על הכביש להתחרות ביונדאי ix35, קיה ספורטאז' וניסאן קשקאי.
הקורנדו החדש היה אמור להיות משווק באירופה כבר ב-2010, אך בשל קשיים כלכליים והעברת הבעלות לענק רכבי השטח ההודי מהינדרה, שיווקו של הקורנדו החדש נדחה בשנה. הקורנדו ישווק נכון לעכשיו עם מנוע אחד, טורבו דיזל 2.0 ליטר ועם תיבת שישה הילוכים אוטומטית (ידנית גם באירופה) והנעה קדמית או כפולה 4X4. מנוע בנזין 2.0 ליטר ישווק ברבעון הראשון של 2012. בטלקאר היבואנית, מצפים למכור בין 200-300 יחידות מדגם הדיזל במהלך 2012.
הבשורה החשובה של הקורנדו החדש זהו העיצוב. סאנגיונג נוטשת את העיצובים המוזרים והמשונים לטובת עיצוב מודרני וקל לעיכול אשר עליו הייתה אמונה סדנת ג'וג'ארו האיטלקית . זה אולי אומר שעכשיו הוא כבר לא "מיוחד בדרכו" ומתחרה כשווה בין שווים, אך זה גם אומר שהוא מסוגל לפנות לקהל יעד גדול בהרבה מבעבר.
לסאנגיונג קורנדו החדש, מידות המציבות אותו במרכז סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים עם אורך של 4,410 מ"מ, רוחב של 1,830 מ"מ, גובה של 1,710 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,650 מ"מ. נפח תא המטען תחרותי ועומד על 486 ליטר.
הקורנדו החדש, מיועד בעיקר להתחרות בשוק האירופאי וככזה, הוא מצויד נכון לעכשיו רק במנוע דיזל, זה מצוין לזמינות הכוח וצריכת הדלק, אך מכביד על תג המחיר. אם בעבר התגאו בסאנגיונג על כך שמלפנים שוכן מנוע של מרצדס (אך מיושן), אז גם הפעם מדובר במנוע שמקורו במרצדס, אך חדש יותר עם כל הטכנולוגיה החדישה של מרצדס ולא תראו את זה כתוב בשום מקום.
לקורנדו החדש מנוע בנפח 2.0 ליטר טורבו דיזל בהספק של 175 כ"ס ב-4,000 סל"ד ומומנט של 36.7 קג"מ המתקבל בין 2,000-3,000 סל"ד. עם מנוע זה, מציע הקורנדו החדש ביצועים של מכובדים 9.9 שניות 0-100 קמ"ש (ידני ואוטו') ומהירות מרבית של 182 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 13.7 ק"מ לליטר (16.7 ידני) עבור גרסת ההנעה הקדמית ו-13.33 ק"מ לליטר עבור גרסת ההנעה הכפולה.
סאנגיונקג קורנדו החדש ישווק ברמת גימור אחת נדיבה והנעה קדמית או כפולה, במחיר של 169,500 ₪ ו-179,500 ₪ בהתאמה. האבזור כולל: קישורית BT, מערכת שמע מקורית (שישה רמקולים) עם כניסות USB+AUX ושליטה מההגה, בקרת שיוט, מחשב דרך, כסאות קדמיים מחוממים, חיישני חניה, אזעקה מקורית ושמשות כהות. גרסת ההנעה הכפולה זוכה בתוספת של חלון גג פנורמי.