סאנגיונג מחדשת את הקורנדו עם עיצוב חיצוני עדכני, תא נוסעים חדש ומודרני למראה ובנוסף, מעדכנת את המנועים ואת תיבות ההילוכים.
סאנגיונג חושפת לראשונה בקוריאה את הקורנדו 2014 החדש לאחר מתיחת פנים מקיפה במיוחד לדגם, כזו ההופכת אתו לדגם כמעט חדש לחלוטין שעל הנייר לפחות, ניראה אטרקטיבי ומודרני משמעותית מהדגם הנוכחי המוחלף. אמנם הדור האחרון של הקורנדו נחת בישראל רק בסוף 2011, אך בעולם הוא הוצג לראשונה בתחילת 2010 כך שכ-4 שנים לאחר הצגתו לראשונה, זה בהחלט הזמן לעדכון הדגם.
חיצונית, הקורנדו אמנם שומר על העיצוב הבסיסי של הדגם הנוכחי, אך מציג פנים חדשות לחלוטין ומודרניות למראה עם פנסים ראשיים שעוצבו מחדש וכוללים תאורת LED ליום, פגוש קדמי חדש ובולט למראה וגם הגריל עוצב מחדש. מאחור, סאנגיונג לא שינתה רבות וניתן להבחין רק ביחידות תאורה שעוצבו מחדש ומבוססות תאורת LED וכן בעדכון קל למגלש האחורי. מסכמים את השינוי החיצוני אלו חישוקים קלים שיוצעו בשלושה סגנונות עיצוב.
הקורנדו החדש שומר על המידות של הדגם היוצא, עם אורך של 4,410 מ"מ, רוחב של 1,830 מ"מ, גובה של 1,715 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,650 מ"מ. לעומת הדגם היוצא, הדגם החדש גבוה ב-5 מ"מ ובסיס הגלגלים הורחב ב-10 מ"מ.
אם השינוי החיצוני נעשה במידה, תא הנוסעים כבר זוכה לעיצוב חדש לחלוטין, איכותי ומודרני למראה העושה שימוש נרחב בחומרים רכים ולא נשאר כל זכר לדשבורד המיושן של הדגם היוצא. למעט גלגל הגה שנישאר וניראה לא עדכני יחסית, כל השאר חדש כולל לוח מחוונים חדש ומודרני למראה המחליף את לוח השעונים הארכאי של הדגם היוצא והקונסולה המרכזית מכילה מערכת שמע ובקרת אקלים בעיצוב חדש. בנוסף לכך, סאנגיונג שיפורה את בידוד הרעשים בדגם וכן שיפרה את ההיגוי וכיול המתלים לטובת שיפור נוחות נסיעה והתנהגות הכביש.
גם בתחום האבזור, סאנגיונג שיפרה את המיצוב של הדגם עם אופציה למערכת שמע איכותית של אינפיניטי, פתיחה חשמלית לדלת תא המטען, כניסה והתנעה ללא מפתח, מערכת מולטימדיה חדשה (הבסיסית מכילה קישורית BT כסטנדרט וכניסת USB) מערכת ניטור לחץ אוויר בצמיגים ועוד ועוד.
בתחום המנועים, בקוריאה הדגם מוצע עם אותם מנועי דיזל של הדגם הנוכחי (D20T): מנוע טורבו דיזל VGT בנפח 2.0 ליטר המוצע בשני הספקים של 149 כ"ס ו-181 כ"ס ב-4,000 סל"ד עם מומנט מרבי זהה של 36.7 קג"מ בין 2,000-3,000 סל"ד. הגרסה החלשה משודכת לתיבת 6 הילוכים ידנית והחזקה אל תיבת 6 הילוכים אוטו' שעודכנה לטובת שיפור בצריכת הדלק. בנוסף, התיבה מאפשרת שלושה מצבי הפעלה: חסכוני, רגיל וספורט. באירופה תוצע יחידת הנעה נוספת עם מנוע 2.0 ליטר בנזין (G20D) בהספק מרבי של 150 כ"ס. כל הגרסאות מציגות שיפור בצריכת הדלק ובעלי פליטת מזהמים נמוכה מבעבר. שני המנועים מוצעים עם הנעה קדמית או כפולה 4X4.
לפחות בשוק הקוריאני ולמרות השיפור המשמעותי בדגם, מחירו של הדגם זול יותר מהדגם היוצא.
סאנגיונג קורנדו החדש:
סאנגיונג קורנדו 2010: