עם הספק מרבי של עד 612 כ"ס, מרצדס GLE 63 קופה מוכן להתחרות מול X6M החדש ואודי Q8 RS.
כשלושה חודשים לאחר שהציגה את ה-GLE 63, מרצדס AMG חושפת את גרסת הקופה של הדגם, GLE 63 קופה או בשמו המלא והארוך, מרצדס AMG GLE 63 4MATIC. מדובר כמובן בדגם הביצועים הבכיר ל-GLE קופה החדש שהוצג באוגוסט אשתקד ומתחרה לאודי Q8 RS וכמובן ל-ב.מ.וו X6M החדש המציעים נתונים דומים מאוד. מכלמוביל-מרצדס נמסר כי את ה-GLE 63 קופה נפגוש בישראל במהלך הרבעון האחרון של השנה.
בחזית הדגם אנחנו פוגשים את מנוע ה-4.0 ליטר V8 טווין-טורבו המוכר לנו משלל דגמים שונים של מרצדס-AMG, כאן הוא בהספק מרבי של 571 כ"ס בין 5750-6500 סל"ד ומומנט מרבי של 76.4 קג"מ בין 2250-5000 סל"ד ואם זה לא מספיק לכם, יש כמובן גם את דגם GLE 63S קופה עם הספק מרבי של 612 כ"ס ומומנט מרבי של 86.6 קג"מ בין 2500-4500 סל"ד.
בכדי להפחית במעט את פליטת המזהמים של המנוע, שתי הגרסאות נעזרות במערכת מיקרו היברידית EQ BOOST המוסיפה עד 22 כ"ס ומשמשת כמערכת עצור/סע מתקדמת. שני המנועים משודכים לתיבת 9 הילוכים אוטומטית AMG SPEEDSHIFT TCT 9G ולמערכת הנעה כפולה 4MATIC בגרסת פלוס המותאמת לדגמי הביצועים של החברה. השילוב הזה מאפשר לדגם לרשום נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.0 או 3.8 שניות ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 או 280 קמ"ש, בהתאמה. רוכשי דגם "הבסיס" יוכלו להוסיף את חבילת AMG Drivers המעלה את מגביל המהירות ל-280 קמ"ש.
העיצוב החיצוני דומה למדי לעיצוב של ה-GLE 53 קופה, רק קרבי יותר למראה באמצעות יותר צבע שחור בפגושים במקום כרום בוהק, מראות צד בשחור וסופיות אגזוז מרובעות במקום עגולות ובגימור בשחור כמובן במקום בכרום. בפינות הדגם נמצא חישוקי "21 כסטנדרט, "22 בדגם S הבכיר יותר (צמיגי PS4s).
שני הדגמים נשענים כסטנדרט על מערכת מתלי אוויר AMG RIDE CONTROL+ המאפשרת בחירה מבין מספר מצבי כיול, דואגת לשמור על מרכב מאוזן והפחתה של זווית הגלגול ומנמיכה את המרכב אוטומטית במהירויות מעל ל-120 קמ"ש וחוזרת לגובה נורמלי כאשר המהירות יורדת מתחת ל-70 קמ"ש.
לצד מערכת ההנעה הכפולה השולטת באופן רציף בהעברת המומנט בין הגלגלים הקדמיים לאחוריים, דיפרנציאל מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית המותקן מאחור ידאג להעביר יותר מומנט אל הגלגל החיצוני בסיבוב.
המראה הספורטיבי ממשיך גם אל תא הנוסעים, שם נמצא גלגל הגה AMG המשלב קרבון ואלקנטרה וכולל את בורר מצבי הנהיגה ושליטה על כיול בקרת היציבות, גימור קרבון לאורך הדשבורד והדלתות, דוושות מתכת ומושבי ספורט אוחזים עם כריות מתנפחות המאפשרות התאמה מלאה של תמיכת המושב בגוף.