דגמי 2016 החדשים של אופל מוקה זוכים לתוספת X לשם, למנוע 1.4 טורבו 152 כ"ס חדש ולתא נוסעים חדש ואיכותי במיוחד.
אופל חושפת את דגמי 2016 המחודשים של אופל מוקה, הקרוסאובר העירוני של אופל, אשר זכו למתיחת פנים מקיפה במיוחד ותוספת X לשם הדגם. מתיחת הפנים למוקה, שהוצג לראשונה ב-2012, כוללת עיצוב חיצוני מעודכן, תא נוסעים חדש לגמרי ומנוע 1.4 טורבו חדש עם 152 כ"ס המשודך לתיבת 6 הילוכים אוטו' חדשה.
חיצונית, המוקה X החדש זוכה לחזית חדשה המיישרת קו עם דגמי אופל העדכניים, האסטרה החדשה במיוחד, מה שמעניק לדגם מראה מודרני ומלוטש יותר, במיוחד בזכות הפנסים הראשיים החדשים המוצעים כאופציה עם תאורת LED אדפטיבית. מאחור העדכון סמלי יותר ומתרכז בעיצוב חדש ומודרני יותר לפנסים מאחור המבוססים כעת על תאורת LED.
נדיר לראות במסגרת מתיחת פנים שינוי משמעותי שכזה, אף אופל התקינה במוקה X החדש דשבורד חדש לחלוטין, מודרני ונקי למראה שעוצב בהשראת תא הנוסעים של האסטרה החדשה. אם למוקה היה את אחד מתאי הנוסעים האיכותיים בסגמנט, אין ספק שכעת הוא מציב רף חדש של איכות. במרכז הדשבורד הותקן מסך מגע בגודל "7 או "8 של מערכת המולטימדיה העדכנית ביותר של אופל.
את מנוע ה-1.4 טורבו 140 כ"ס הוותיק של אופל, מחליף במוקה X מנוע 1.4 טורבו SIDI החדש של אופל עם הזרקת שלק ישירה. למנוע הספק מרבי של 152 כ"ס ומומנט מרבי של 24.5 קג"מ. את תיבת השישה הילוכים אוטו' מחליפה תיבת שישה הילוכים אוטו' חדשה המאפשרת לדגם להשיג צריכת דלק משולבת של 15.1 ק"מ לליטר בדגם המצוידת במערכת הנעה כפולה AWD.
השוק האירופאי ייהנה גם ממנוע ה-1.6 ליטר טורבו דיזל החדש, שכבר שודך לדגם לפני מספר חודשים, ומוצע בהספקים של 110 כ"ס ו-136 כ"ס.
בתחום הבטיחות, יחד עם תאורת ה-LED האדפטיבית (AFL) אופל התקינה את הדור החדש של מערכת הבטיחות שלה Opel Eye הכוללת כעת מצלמה קדמית עם עם רזולוציה גבוהה יותר ומעבד גרפי מתקדם יותר.